Gå til innhold

Gjestehets

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Velger å legge ut denne tråden her inne og håper ingen moderator flytter den.

Jeg blir litt lei av all gjestehetsen som dukker opp overalt mot meg.

Hvis dette er ufine gjester som ikke tør å stå for det de sier bryr jeg meg ikke. Men dersom noen av dere faste KG-jenter har problemer med at jeg befinner meg her inne på bryllupssidene, kan dere ikke være så elskverdige at dere sender meg en pm hvis dere ikke klarer å være åpne her?

Jeg er overhodet ikke ute etter hverken å belære, eller fordømme, eller å være ufin mot noen. Jeg synes KG er en fin plass der man kan få spørre om alle mulige slags idiotiske småting man lurer på, og akkurat på bryllupssidene kryr det av idiotiske spørsmål. Jeg står for brorparten av dem selv, alt fra farge på ringputer til skjolesløyfer og brudepikeøredobber.

Men hvor ellers kan man få ekte svar? Hvis du spør vennindene dine vil de fleste antakelig bare være enig i alt du sier.

Og hvor konstruktivt er det?

Jeg synes at linker, tips, sitater og andre råd fra dere der ute er godt å ta med seg i bryllupsjungelen. Så jeg må bare beklage hvis noen ikke er enig og jeg støter noen ved å legge ut en fin takkekortside som jeg tilfeldigvis kom over. Sorry.

Jeg må bare beklage, men jeg har tenkt å fortsette å kose meg her inne på bryllupssidene.

Ærta berta, lufta er for alle.

Og de som har stooore problemer med det:

Vel -

get over it!!

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt greit det du sier, men syns du ofte kommer med fordømmende nesten små onde bemerkninger. Tenk heller en ekstra gang etter før du slenger ut med disse bemerkingene, og du skal se det blir mindre hets! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er topp at det er noen her inne som er aktive - svarer på spørsmål, stiller spørsmål og kommer med ideer, men beklager TEX, jeg må få si meg enig med Muppi - jeg har fått inntrykk av at du er en veldig fordømmende person utifra måten du svarer folk på innimellom.

Det er greit å være uenige, men man behøver ikke å fordømme den som mener noe annet enn en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit det du sier, men syns du ofte kommer med fordømmende nesten små onde bemerkninger.

:o :o :o

Jeg har vaert inne paa bryllupsidene i mange maaneder naa, lenge foer jeg ble medlem. Jeg har lest mange av Tex sine innlegg og har aldri sett noen "onde" bemerkninger..

Tex er vel den brukeren som har vaert til mest hjelp for oss alle. Hun har et svar paa det meste. Jeg synes svarene hennes stort sett alltid er vennlige og koselige.. saa denne hetsen stiller jeg meg helt uforstaaende til!

Det er bra du sier fra, Tex! Du fortjener det ikke.. :):):):wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok si det, Tex at noen av svarene dine kan virke veldig frekke og onde, jeg er en som vil tatt meg nær av det...

Men som det også blir sagt, man legger jo ut spørsmål her og må vel egentlig tåle alle svarene man får så lenge de er saklige!

Er det ikke greit å være enig i at man er uenig.. :enig_animasjon:

Lykke til med planleggingen videre, Tex..Godt å se at det er flere som er kommet langt, selvom det er en stund til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro du skriver dette som en reaksjon på tilbakemeldingene du har fått inne på tråden til hun som ikke ville ha stedattera med i bryllupet?

Jeg reagerte på en del av det du sa der inne. Ikke fordi jeg var uenig med deg, men rett og slett fordi du skrev dine meninger på en måte som var svært krass og ganske sikkert sårende for henne du svarte til. Om du er uenig med folk behøver du ikke hverken såre dem eller fornærme dem, det føre ikke til noe godt. Skjønner at det kan gå hett for seg i en opphetet diskusjon, men da kan det kanskje være greit å lese det man selv har skrevet i etterkant, og beklage dersom man har vært ufin.

Gjester som slenger dritt synes jeg ingenting om, det er feigt og idiotisk. Men at du får reaksjoner når du skriver sånn som du gjorde i den tråden er ikke så rart.

Vil forøvrig si at de fleste andre innlegg jeg har lest av deg har vært hyggelige og positive, så jeg tror kanskje at du bare blir litt lett revet med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ettersom jeg rekner med at JEG kanskje er årsaken til at du legger ut tråden her, må jeg vel kommentere det...

Det eneste jeg stusser over når jeg leser kommentarer fra deg er at du virker så veldig emosjonell og personlig når du skriver. (da er det bare innleggene til MEG jeg snakker om) Når det gjelder problemstillingen med bryllupet mitt syns jeg du var for rask til å tillegge meg egenskaper du ikke har noen forutsetninger for å vite noe om. Ellers så er jeg vel ikke like bastant i oppfatningene mine som deg.

Jeg takker deg for bidragene, og det er det. JA: du har fått meg til å se ting på en annen måte, men jeg har et utmerket hode å tenke med- og du kunne konstatert poengene dine på en atskillig hyggeligere måte :wink:

Jeg har (som deg?) ingen forståelse for at det skal kunne bli ondt blod mellom mennesker, bare fordi man har forskjellige meninger....

Og derfor gir jeg deg en stoooooor klem :kysse: , og håper du tar den med et glimt i øyet... :wink:

La Flaca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Tex,

Jeg synest ikke at du er ond!!!

Når folk spør etter en mening, må de vel også tåle å høre den som ikke faller i deres favør??? (og det er vel da folk begynner å gnisse om at motparten er ond)

Og har registrert at det er mange hårsåre her inne, men som man roper i skogen, får man svar. OGSÅ NEGATIVE.

Stor klem til deg Tex :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Tex,

Jeg synest ikke at du er ond!!!

Når folk spør etter en mening, må de vel også tåle å høre den som ikke faller i deres favør??? (og det er vel da folk begynner å gnisse om at motparten er ond)

Man skal tåle å høre meninger fra folk som er totalt uenige med seg selv, men man bør da kunne formulere seg på en hyggelig eller i det minste nøytral måte selv om man er uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg nesten litt sjokkert over at det går an å ha en sånn oppførsel som det mange av gjestene her inne har!

Jeg synes alle bør være litt mer bevisst på hva de skriver her inne og ikke bare slenge fra seg stygge kommentarer i hytt og pine.

Håper du ikke tar deg nær av alle disse tingene Tex, personlig er jeg av samme oppfatning som deg. Om noen har problemer med meg som bruker eller det jeg skriver, kan de være modige nok å sende meg en Pm istedenfor å skrive ut all mulig dritt som en ulogget gjest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest innlegg fra Tex leeeenge, og jeg kan ikke si at jeg har fått med meg at det er så mye "onde" bemerkninger her inne. Nå virker det heller som om det er flere hårsåre her inne. Hallo! Dette er internett - og mange her inne har ulike meninger. Hadde alle vært enige hadde noe vært fryktelig galt.

Her får man både positive og negative tilbakemeldinger (og folk har ulike måter å uttrykke seg på) og legger man ut en tråd får man tåle såpass synes jeg....

Stå på Tex, og lykke til videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver folk dritt til Tex ulogget da? Det har jeg ikke sett...

La Flaca

Har vært en del dritt til Tex i tråden din blandt annet. Hun ble et sted beskyldt for å være ond, husker ikke mere, men vet at jeg reagerte på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

[

Man skal tåle å høre meninger fra folk som er totalt uenige med seg selv, men man bør da kunne formulere seg på en hyggelig eller i det minste nøytral måte selv om man er uenig?

Er der noen som har vært ufine da?? Viss en person er hårsår, og i tillegg ikke får det svaret den ønsker seg, vil den aldri synest det er et hyggelig svar.

Nøytral, i forhold til hva?? Er det ikke vår personlige meninger vi kommer med, og da kan det kansje av og til være litt vanskelig å være nøytral....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marte*, unplugged

Tror nok heller det er denne tråden som fikk Tex til å reagere.

Det er uansett et kjent fenomen her på Bryllupsidene at gjester kommer med upassende kommentarer, som at kjolen er stygg, kake er vondt, bryllup er teit osv. Utrolig unødvendig spør du meg...

Marte - ironisk nok gjest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der noen som har vært ufine da?? Viss en person er hårsår, og i tillegg ikke får det svaret den ønsker seg, vil den aldri synest det er et hyggelig svar.

Nøytral, i forhold til hva?? Er det ikke vår personlige meninger vi kommer med, og da kan det kansje av og til være litt vanskelig å være nøytral....

Det var ikke meg Tex svarte i den tråden jeg henviser til, og jeg var vel ganske nøytral, hverken totalt uenig eller totalt enig. Likevel reagerte jeg på at jeg syntes hun svarte unødvendig krast. Gidder ikke sette meg ned å lese igjennom for å finne eksempler, det er heller ikke poenget her. Vil bare tipse Tex om at hun av og til (kanskje når hun er spesielt engasjert?) kan svare på en måte som er lite diplomatisk og sårende for den som mottar svaret.

Det går fint å svare på en måte som er hyggelig selv om en er uenig med folk, men det krever en del mere omtanke før en trykker "OK".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på det som var blitt skrevet til Tex på den tråden takkekort.....

Til "Gjest": Det du driver med blir for dumt. Kan tenke meg at du kansje er en som synest du ikke har fått det svare du ville fra Tex. Stå frem med navn!!! Men det tør du vel ikke, for det er jo å drite seg selv ut på en veldig negativ måte! :evil:

Jeg setter pris på hver tips som blir bidrat med her inne, men viss folk skal begynne med slik drittkasting, så er der til slutt ingen som gidder å kommer med forslag og ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...