Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Siden jeg har fjernet 2 føflekker i ansiktet, har jeg fått beskjed om at jeg ikke kan sole ansiktet i sommer uten å ha sunblock på arrene. Derfor vil jeg prøve selvbruningskrem. Har tidligere brukt selbruning på kroppen, men ikke ansiktet. Hvilken selvbruningskrem kan dere anbefale? I en test så jeg at apoteket har en som kom bra ut (cosmica?). Vil jo bli naturlig sunkissed og ikke skjoldete eller oransje.

Endret av Spice
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker denne fra Dior. Har brukt den i flere år, og synes fargen blir fin om den ikke brukes for ofte.

Endret av Dizzy
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er blåøyd og fregnete, lys i huden (men kan bli brun). Så er derfor ofte litt skeptisk til selvbruning, synes det kan bli veldig flekkete og rart.

Men fikk anbefalt denne av en venninne, og elsker den! Mamma (som er mye mørkere enn meg) liker den også kjempegodt. Veldig drøy med praktisk pumpe. Kostet rundt 200-lappen tror jeg.

Skrevet

Jeg er blåøyd og fregnete, lys i huden (men kan bli brun). Så er derfor ofte litt skeptisk til selvbruning, synes det kan bli veldig flekkete og rart.

Men fikk anbefalt denne av en venninne, og elsker den! Mamma (som er mye mørkere enn meg) liker den også kjempegodt. Veldig drøy med praktisk pumpe. Kostet rundt 200-lappen tror jeg.

Denne har jeg også, og er superfornøyd! Man kan faktisk bruke sminke oppå når man har brukt den :) Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...