chocolate Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hei, Jeg har lyst på en saltvannsspray til håret. Lurer på hvilke som er bra, og hva som gjør dem bra? Jeg har langt hår med fall/litt krøller, og vil gjerne ha en spray som verken tørker ut eller gjør håret fett. Men som gir litt struktur og beach-look. Urealistisk? Takker for svar:)
¤flicka¤ Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg liker KMS sin Sea Salt spray, men jeg har litt kortere hår enn deg.
Fantomina Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Mares123 Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Jeg lurer på det samme! Har prøvd Wella Ocean Sprizz, som ble en stor skuffelse! Fikk fett og tungt hår, og den gjorde ingen nytte sett bort ifra de første minuttene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg synes KMS sin gir veldig lite effekt på mitt lange hår og H&M sin var rett og slett ganske dårlig. Syns den gjorde håret fett enda den ga lite effekt. Aller best er helt klart Bjørn Axen sin! En grønn litt liten flaske! Selges på Vita! Vil du ha en litt seigere som ikke gjør håret fett kan du gå for Lee Stafford. Begge er bra!
Frua Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Jeg synes den KMS sprayen var direkte dårlig til mitt halvlange hår så jeg liker bedre den fra Wella. På Vita finnes det en spray i knall rosa flaske som er ganske god men den lukter pyton så den er ubrukelig pga lukta.
Gjest Linda sofie Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Jeg bruker den fra HM. Synes den er kjempe bra også lukter den veldig godt
Nuith Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Jeg bruker også den fra H&M og liker den veldig godt, lukter godt også Har halvlangt, veldig tykt og stritt hår, men H&M-sprayen takler det bedre enn noen annen spray jeg har prøvd.
chocolate Skrevet 30. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2010 Basert på det dere sier går jeg nok for Bjørn Axen:) Takk for svar!!
drømmefangeren Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 (endret) Jeg blander min egen jeg. Tilnærmet luktfri og jeg kan justere styrken selv ut fra mengden salt jeg bruker. Jo mer salt, jo bedre effekt. har du veldig behandlet/porøst hår, så ta hensyn til det siden saltet vil trekke ut noe fuktighet... men, 2 dl kokt vann + 2 - 4 ss maldon flaksalt ( alt ettersom hvor godt hold du ønsker ), bitteliten dæsj av favorittbalsamen eller parfymen min for den saks skyld, hvis jeg ønsker litt lukt Shake it Enkelt, billig, luktfritt og greit Endret 30. april 2010 av drømmefangeren
Athene Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Jeg er veldig fornøyd med Wella sin. Men den skal brukes sammen med føner, da slipper man at håret blir tungt og fett, og får samtidig veldig bra volum.
plosiv Skrevet 1. mai 2010 #13 Skrevet 1. mai 2010 Jeg bruker også den fra HM - og er veldig fornøyd.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #14 Skrevet 1. mai 2010 Hva er det i denne saltvannssprayen - bortsett fra saltvann?
nynne Skrevet 2. mai 2010 #15 Skrevet 2. mai 2010 (endret) Dere som liker den fra HM.. er det den turkise dere mener?? Kjøpte den, og ble så skuffet.. den gjorde jo ingenting!!! Er fornøyd med Wella sin, men bør bruker føner ja. Er også litt nyskjerrig på GHD sin. Endret 2. mai 2010 av nynne
~Maja~ Skrevet 3. mai 2010 #16 Skrevet 3. mai 2010 Jeg bruker Fudge sin og er sånn passe fornøyd. Men det kan jo komme av at jeg har veldig rett hår hvor ingenting ''sitter i''. Men den lukter jo dritgodt da. Karamell. Mmmm.
Fluffe Skrevet 5. mai 2010 #18 Skrevet 5. mai 2010 Jeg bruker den fra HM. Synes den er kjempe bra også lukter den veldig godt hvor mye koster den?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. mai 2010 #19 Skrevet 5. mai 2010 Bjørn Axen helt klart. Den lukter veldig godt også. Nå har jeg den fra Lee Stafford og er fornøyd med den og men neste flaske blir en ny fra Bjørn Axen. Den aller første saltvannssprayen jeg fikk kom fra USA og heter noe Bublu-ett-eller-annet. Fikk denne før det kom tilsvarende på marked her. Den var helt super og skulle likt å finne den igjen. Jeg har veldig fint hår som funker best når det er litt "seigt" og siden alt fall detter ut om jeg ikke har noe i håret, så sverger jeg til saltvannsspray. Love it.
Jubii Skrevet 5. mai 2010 #20 Skrevet 5. mai 2010 Bjørn Axen helt klart. Den lukter veldig godt også. Nå har jeg den fra Lee Stafford og er fornøyd med den og men neste flaske blir en ny fra Bjørn Axen. Den aller første saltvannssprayen jeg fikk kom fra USA og heter noe Bublu-ett-eller-annet. Fikk denne før det kom tilsvarende på marked her. Den var helt super og skulle likt å finne den igjen. Jeg har veldig fint hår som funker best når det er litt "seigt" og siden alt fall detter ut om jeg ikke har noe i håret, så sverger jeg til saltvannsspray. Love it. Bumble and bumble?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå