Gå til innhold

Gave til forlovere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to forlovere og min tilkomne en, og vi lurer på om vi bør gi dem en gave som takk? Mine forlovere skal ha like kjoler som er blitt sydd til dem så jeg spyttet inn ca halvparten (kostet ca 1000kr for hver kjole) for hver av dem.. Toastmaster har jo også litt av den jobb den dagen så hun skal få gave... Men lurer nå altså på om forloverene også skal ha en gave? Og hva skal det i så fall være? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og forloveren min skal finne en kjole hun har lyst på til bryllupet, som hun da får i forlovergave. Samboer gir også sin forlover en del av antrekket. Toastmaster gir vi en flaske god, dyr cognac -fordi han er glad i dette. Føler ikke at vi gi dem gave, men de er så viktige i bryllupet og til så stor hjelp at vi ville gi en gave som en ekstra takk:) Vet ikke hva som er vanlig? Har inntrykk av at brud ofte betaler for sminke/hår til forlover?

Gjest LilleLovely
Skrevet

Jeg tenkte å betale for sminke eller hår til min forlover, men er redd for at det er en litt forgjengelig gave som er glemt dagen etter..?

Skrevet (endret)

Til forloverne våre gav vi en god flaske vin og en god bok. Toastmaster fikk en fancy vinåpner. De som var igjen på søndag kveld etter å ha hjulpet oss å rydde tok vi med ut på middag den kvelden :)

Endret av Solstrålejenta
Skrevet

Til toastmaster skal vi gi gavekort på en velvære klinikk, 1000 kr. Men usikker på om jeg bør gi mer til forloverene mine, betaler håroppsett av frisør med blomsterspenner fra blomsterbutikken som skal ordne blomstene våre. Hva syntes dere?

Gjest Badabing
Skrevet

Da jeg var forlover, fikk jeg noen nydelige øredobber av bruden. Forventet ikke noe i det hele tatt, så det var en utrolig koselig gest, og fint å ha et minne fra bryllupet deres og at jeg var forlover.

Skrevet

Jeg funderer på det samme.

Tror jeg kjøper smykker til mine forlovere og toastmaster. Leter etter noe i samme fargetema som bryllupet....men ikke funnet noe som ser ok ut ennå....

Vurderer også gavekort på velvære...

Ønsker gjerne bedre tips!

(Til mannens forlover blir det nok en flaske med et eller annet.)

Skrevet (endret)

Jeg skal gi gave til våres forlovere, men det er fordi jeg har veldig lyst, ikke fordi jeg føler jeg må (henviser til TS :sukk: )

Jeg vet hva men det kan hende min forlover leser her, så da kan jeg ikke skrive det :)

Endret av Endelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...