Sizzy Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg og min bror skal kjøpe noe til vår mor, men trenger gode ideer... Sier hun ikke vil ha noe osv. Tenker det må være noe som hun husker at "dette fikk jeg til 60 årsdagen min". Trenger ikke koste maneg 1000, for penger har hun og kan kjøpe det hun selv ønsker! Alle forslag mottas med stoooor takk
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Hvis hun har greit med penger, ikke trenger noe spesielt og i tillegg kjøper seg det hun trenger ved behov, ville jeg vurdert teater- eller konsertbilletter til henne. Kanskje dere kan spandere på henne en helaften med middag på et fint sted og konsert/teater før eller etter.
Eliisa Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg lagde en fotobok til moren min når hun ble 50 Scannet inn barnebilder og feriebilder osv.. Hun ble superglad!
Djungelvrål Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Mora til samboer tullet med at hun ønsket seg diamanter, så vi skal gi henne det. Diamanter kan ALDRI bli feil
Rakel Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg kjenner ei som designer og syr kjoler. Så jeg tok min mor dit og fikk spesialsydd kjole som hun også hadde i selskapet. http://www.chick-design.com/index.html Eller kanskje en time hos Jahn-Thomas dersom hun bor i Oslo?
Gjest n Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Mora til samboer tullet med at hun ønsket seg diamanter, så vi skal gi henne det. Diamanter kan ALDRI bli feil Hadde blitt veldig feil for meg, men sånt vet man vel om sine respektive mødre.
Djungelvrål Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Hadde blitt veldig feil for meg, men sånt vet man vel om sine respektive mødre. Trodde vakre smykker var noe alle likte å få...
Gjest Bianca26 Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Jeg og min bror skal kjøpe noe til vår mor, men trenger gode ideer... Sier hun ikke vil ha noe osv. Tenker det må være noe som hun husker at "dette fikk jeg til 60 årsdagen min". Trenger ikke koste maneg 1000, for penger har hun og kan kjøpe det hun selv ønsker! Alle forslag mottas med stoooor takk Min mor pleier å ønske seg parfymer og bodylotions og sånn.
Sizzy Skrevet 29. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2010 Her var det mange gode forslag, takk for det Har kjøpt gavekort på helseklinikk til jul og bursdag de siste 7-8 årene, så det er kanskje på tide med noe nytt Men det er det eneste hun vil ha, men noe smykke el. er sikkert fint!
Reveal Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Her får far et epletre til 60års dagen sin over helgen. (Og to poser firstprice-epler så han har noe å kose seg med mens han venter:-) )
Hanne79 Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Trodde vakre smykker var noe alle likte å få... Da er det fint om du kjøper noe du vet hun liker. Jeg liker ikke å få vakre smykker, for vakkert er så mangt. Liker ikke å bytte, liker heller ikke å gå i noe andre syns er vakkert. Liker å kjøpe slikt selv. Har en tante som gir oss vakre ting til huset. *blæ*
Gjest Eurodice Skrevet 29. april 2010 #12 Skrevet 29. april 2010 Et weekendopphold på et spasenter ville jeg ha ønsket meg til en sånn dag.
pantertante Skrevet 29. april 2010 #13 Skrevet 29. april 2010 (endret) Epletreet var en sjarmerende og morsom gave. En uke på en gresk øy... sammen med dere? Endret 29. april 2010 av pantertante
Gjest mums Skrevet 29. april 2010 #14 Skrevet 29. april 2010 Trodde vakre smykker var noe alle likte å få... Jeg ville ikke hatt en diamant om jeg så måtte betale for å få slippe. Og det er ikke av estetiske grunner, men av etiske grunner. Ikke meningen å vri dette over til en diamantdebatt, men det er faktisk en del som ikke ville like å få noe som "alle liker å få". Til min mor på 60-årsdagen: Kulturgavekort. Det ble satt pris på, særlig fordi vi slengte på middag hos oss og selskap på teateret
Gjest Christine Skrevet 30. april 2010 #16 Skrevet 30. april 2010 Da mamma ble 40år fikk hun ett slikt smykke av meg og søskene mine i tillegg til en annen gave: http://jojo.joona.se/item/10 Vi er 4 søsken så vi tok ett navn på hver side. Hun har brukt det hver dag omtrent siden, og hun har fått kjempe mange komplimenter på det fra andre! En gave til en mor som har alt:p
Sizzy Skrevet 30. april 2010 Forfatter #17 Skrevet 30. april 2010 Takk igjen for gode forslag Christine: Den linken var genial, til venner også =)
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #19 Skrevet 30. april 2010 Dere kan bestille en månedskalender fra f.eks Fotoknutsen eller Elite foto? Dere velger 12 fine bilder av henne/dere/familien og legger til ett bilde pr måned. Kjempefin gave Rekker du å strikke noe? Mamma setter alltid pris på gaver jeg har laget selv Gi henne et kurs av noe slag? Dansekurs, matlagingskurs ol. Billetter til en konsert, teater, opera eller noe? Jeg ga mamma et flott smykke i 50-års gave. Fant et som var perfekt til henne, og hun bruker det nesten hver dag Men om du kjøper smykke, så må du være sikker på at det er noe hun liker, synes jeg.
Miss Puddel Skrevet 1. mai 2010 #20 Skrevet 1. mai 2010 -hva gir man til den som har alt? : noe å ha "alt" i... Jeg og broren min spleiset på et skikkelig koffert sett til mamma da hun fylte 60.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå