Gå til innhold

Månedlige utgifter??


Kosejente

Anbefalte innlegg

Har nettopp sittet og regnet ut hva som går i faste månedlige utgifter......da tenker jeg på f.eks. avdrag på lån, strøm, telefon, barnehage,SFO osv. Regninger som vi får sjeldnere enn 1 gang pr. måned har jeg regner ut pr. mnd.

Kom fram til rett i overkant av 20 000,-...da har jeg ikke tatt med mat, (for 3 år siden brukte vi ca. 6000,- pr.mnd),sparing,klær, fritidssysler osv...

Syns dette er veldig mye....nå har langt fra det høyeste huslånet heller....

Det jeg lurer på ...er dette mye eller er det vanlig ?.....vet ikke hva mine venner betaler....spør liksom ikke om sånt....men de fleste av mine venner har mye større huslån (pga. helt nye hus).....forstår liksom ikke hvordan folk klarer seg.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke at dette er enormt mye..

Ikke hvis man tenker på at dere har barn.

Vi har ikke barn og må ut med mellom 10 og 15000 på faste utgifter tror jeg. Og vi har heller ikke store bo-utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av faste utgifter har vi ca 8500,- i mnd. Det inkluderer fasttlf, mobtlf, forsikringer, båtplass, strøm, tv (NRK), bokklubber osv. Så betaler vi 10 000,- i huslån, og til nå betalte vi 3000,- i billån (nedbetalte resten i forrige uke) Og om noen uker skal vi også begynne å betale for dagmamma.

Så penger går det, ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er to, og klarer oss på ca 18-19.000 ALT inkludert. Årsaken er jo at vi MÅ det da, rett og slett fordi... vel... det er det vi har å bruke. Shopping of fornøyelser er derfor ikke akkurat inkludert mde mye penger, og mat, det er rema, rimelig mat.

Trur ditt nivå er normalt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...