Gjest cloud Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Ja, jeg er en mann på over 40 og ja, jeg er forelska!!! Trodde ikke det var mulig, men det har altså skjedd. Jeg venta og venta, beskjeden og litt usikker som jeg er, på hun som jeg til slutt turde å spørre på en date. Verdens flotteste og herligste jente. I 4 år venta jeg!!! ( høre sykt ut, men men... ). Når hun sa ja så kjente jeg det i hele meg, som en annen fjortis. Det er nå et halvt år siden, og jeg er fremdeles like forelska. Det beste er at hun er det i meg også. Jeg trodde ærlig talt ikke at en i min alder kunne føle noe slikt lenger, men livet er merkelig. Jeg vet dette høres ut som en banal solskinnshistorie, spesielt når det kommer fra en mann på over 40, men jeg måtte bare fortelle om det. Sånn, da var det gjort Så i mine øyne så er det ingen aldersgrense for forelskelse. Svarer visst på mitt eget spørsmål her... Lurer på om det er andre som har opplevd lignende "tilstander". Hadde vært flott å høre fra dere!
Skrika89 Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Jeg er 20 da og vet ikke hvor mye om hvordan det er å være forelsket som 40. Men i mine øyne finnes det ingen aldersgrense på dette og vil bare si gratulerer! Det er jo bare verdens herligste følelse da! Nyt det
fairywing Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Gratulerer Og selvfølgelig finnes det ingen aldersgrense for noe så fantastisk om jeg skal si det slik. Jeg selv er bare et-par og tyve, men min mor var 40 da hun fant sin livs kjærlighet vil da jeg si(og hun selvfølgelig). Hun og kjæresten er nå samboere og har vært sammen i 3 år snart. Like lykkelig å på rosa skyer ennå Lykke til videre og nyt forelskelsen
Cannavaro Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Strålende lesning Får bare kaste meg på gratulasjonsbølgen her. Selvfølgelig finnes det ingen aldersgrense for forelskelse. Når den er gjensidig gir den en av de største lykkefølelsene et menneske kan ha ! Magic...... kos deg.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Selvfølgelig finnes det ingen aldersgrense for forelskelse. Når den er gjensidig gir den en av de største lykkefølelsene et menneske kan ha ! Det er klart at du har rett. Når det gjelder menn over 40, må en likevel være på vakt mot gamle griser, spesielt når aldersforskjellen overskrider 10 år.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Gratulerer ble glad på dine vegner jeg Finnes aldri en alder på lykke, nyyyt det Ønsker dere lykke til
Havbris Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Så flott å høre TS. Forelskelse og kjærlighet har ingen aldersgrense, det er vi menneskene som lager oss grenser for vår egen lykke noen ganger. Herlighet - du er jo ung!! Nyt livet, sug til deg det som tilbys og tillykke med kjærligheten!
kamela Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Alder ingen hindring - snakker av erfaring. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Herregud! Hvordan er det mulig å stille et slikt spørsmål??? Noen av oss har ikke engang stiftet familie. Er det ikke håp for oss da eller? Men en kan jo begynne å lure på hvor gaaaaamel du egentlig er? Du høres ut som 70 åring minst. Tror jeg hadde mistet all livsgnist med en slik holdning av en partner! Jeg er egentlig jævlig forbanna.
Morea Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Så klart det ikke er noen grense! Glad på dine vegne! Noen, som mine besteforeldre, var stormende forelska i 60 år. Da er det klart at det også går an å bli forelska på nytt, eller for første gang, uansett hvor gammel man er. Bare man er åpen for det! Og jeg kjenner en på over 40 som ble kjempeforelska for 5 år siden. I meg! (og ref kommentaren på 10 års forskjell over her og gammel gris, det er 11 år mellom oss. Hadde vi møttes da vi var 20 år yngre med samme aldersforskjell hadde det kanskje vært litt annerledes i noens øyne).
Kala Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Så koselig, takk for at du delte litt av forelskelsen din med oss SÅ heldig du er
Lapetos Skrevet 29. april 2010 #13 Skrevet 29. april 2010 gratulerer Og lykke til (hilsen en noenlunde håpløs romantiker...)
Gjest gjest Skrevet 30. april 2010 #14 Skrevet 30. april 2010 Nei, det finnes ingen aldersgrense. Selv er jeg snart 37, og kjempeforelsket Kos dere!
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2010 #15 Skrevet 30. april 2010 Trodde lenge det var det, iallefall til en viss alder. Men så pratet jeg med en på nærmere 60 i sted. Han er dritforelsket om dagen. Alt er mulig og umulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå