Gå til innhold

hvorfor gjør han alt han kan for å irritere meg?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

hvorfor gjør han alt han vet irriterer meg??

Vi har vert sammen i 4 mnd., og burde vel egentlig fortsatt ha svevd litt på 'den rosa skyen'.. Men av en eller annen grunn føler jeg at han gjør alt han kan for å irritere meg.

Jeg er ikke en som blir fort irritert, men kjæresten min vet akkurat hvilke 'knapper han skal trykke på', og han gjør det hele tiden.

Det har vel pågått en stund. Jeg tenkte ikke så mye over det til å begynne med, men når han fortsetter etter at jeg har gitt beskjed om at jeg ikke liker det, og at jeg blir seriøst lei og irritert, så syns jeg rett og slett at han ikke viser respekt for meg!

Er dette noe gutter gjør?? Hvorfor gjør de det i tilfelle?

Føler han prøver å sette meg ut på en eller annen måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor gjør han alt han vet irriterer meg??

Vi har vert sammen i 4 mnd., og burde vel egentlig fortsatt ha svevd litt på 'den rosa skyen'.. Men av en eller annen grunn føler jeg at han gjør alt han kan for å irritere meg.

Jeg er ikke en som blir fort irritert, men kjæresten min vet akkurat hvilke 'knapper han skal trykke på', og han gjør det hele tiden.

Det har vel pågått en stund. Jeg tenkte ikke så mye over det til å begynne med, men når han fortsetter etter at jeg har gitt beskjed om at jeg ikke liker det, og at jeg blir seriøst lei og irritert, så syns jeg rett og slett at han ikke viser respekt for meg!

Er dette noe gutter gjør?? Hvorfor gjør de det i tilfelle?

Føler han prøver å sette meg ut på en eller annen måte..

Men hva er det han gjør eller sier som du lar deg irritere av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det blir ti ganger verre dersom dere flytter sammen.

Avslutt nå.

Er ikke respekten der og du ser hva som skjer så blir det bare verre.

*snakker av erfaring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt merkelig ut å bedrive den type "testing" egentlig, uansett hvor i forholdet man befinner seg. Ikke finn deg i det, kan han ikke respektere dine grenser nå vil jeg anta at han ikke vil bli bedre til det med tiden heller.

Ta en seriøs samtale med ham om saken, være konkret, ærlig og direkte. Ikke forvent at han skjønner hinting, for det gjør han ikke. Forklar tydelig hvordan effekt dette har på deg og hvordan det påvirker forholdet.

Han kan kun slutte med dette om han selv ser problemet. Håper han gjør det og slutter, for dette er ikke noe godt fundament å bygge et videre forhold på.

Ønsker deg lykke til :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krev respekt, jente! Det å forklare ham opp og ned og i mente hvor lei deg du blir, har jeg ingen tro på. Sett ultimatum, dette må han slutte med ellers er det slutt.

For du vil vel ikke leve med dette resten av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har ikke tenkt å leve med dette nei, og prøver å tenke ut måter jeg kan forklare dette for ham. De gangene jeg har prøvd virker det som om han ikke forstår at det seriøst plager meg. Han tuller det bort. Mangel på selvinnsikt, eller noe? Av og til er jeg inne på tanken om han plager meg for å se hvor langt han kan strekke det før "det smeller"..

Eller om han er feig og egentlig vil gjøre det slutt eller noe.. Plager meg helt til jeg innser at jeg ikke vil mer..

Men jeg tror nå egentli at gutter er enkle vesen, og at det er jeg som gjør det mer innviklet :tristbla:

Jeg må vel finne ut av om jeg får den respekten jeg trenger i dette forholdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg tror nå egentli at gutter er enkle vesen, og at det er jeg som gjør det mer innviklet :tristbla:

De er det. Derfor funker enkle ultimatum bedre enn kompliserte forklaringer om følelser og diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har slitt litt med det samme selv. Prata med han noen hundre ganger om det, både når han gjorde det og andre ganger før han kom så langt som å gjøre det. Det som faktiske funka var at jeg satt og skrev med ei god venninne på msn med han ved siden av meg. La merke til at han smugkikka litt ned på skjermen og begynte å skrive til henne om den "fæle" kjæresten min som gjorde alle irriterende småting mot meg som han visste at jeg ikke likte selv om jeg ba han om å slutte. Responsen hennes om respektløshet og lignende hjalp veldig. Han har aldri gjort de tingene etter det. Med andre ord går det mer inn til han om han hører det fra noen andre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Jeg har slitt litt med det samme selv. Prata med han noen hundre ganger om det, både når han gjorde det og andre ganger før han kom så langt som å gjøre det. Det som faktiske funka var at jeg satt og skrev med ei god venninne på msn med han ved siden av meg. La merke til at han smugkikka litt ned på skjermen og begynte å skrive til henne om den "fæle" kjæresten min som gjorde alle irriterende småting mot meg som han visste at jeg ikke likte selv om jeg ba han om å slutte. Responsen hennes om respektløshet og lignende hjalp veldig. Han har aldri gjort de tingene etter det. Med andre ord går det mer inn til han om han hører det fra noen andre enn meg.

Ja da ser jo han at andre ser det likedan som deg. Kanskje han først innbilte seg at du var overfølsom, men når han fikk se at også andre tenkte det samme så var det sikkert noe som gikk opp for ham. Merkelig det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...