Gå til innhold

Hva gjør vi i tiden mellom kirken og middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i Italia i mai, og der har vi booket kirke kl. 15.00, mens middagen ikke er før kl. 19.00 (pga. restauranten). Hva kan vi gjøre i mellomtiden? Vi har lyst til å by på litt prosecco og fingermat, men det blir litt dyrt å leie et sted for tre timer, (i tillegg til middagen og alt som kommer i etterkant). Forslag mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

piknik?

men ellers er vel ofte de fleste brudepar opptatt med å ta brudebilder i tiden mellom kirken og middagen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

FOR GUDS SKYLD HA ET PROGRAM TIL GJESTENE MENS DE VENTER!!! Er helt forferdelig å bli etterlatt i et rom fullt av ukjente folk uten så mye som en drink å nippe til.

Skrevet

FOR GUDS SKYLD HA ET PROGRAM TIL GJESTENE MENS DE VENTER!!! Er helt forferdelig å bli etterlatt i et rom fullt av ukjente folk uten så mye som en drink å nippe til.

Enig...det er temmelig kjipt å ikke ha noe å "ta seg til" mens man venter på brudeparet som gjerne blir borte i flere timer pga. fotografering etc.

Skrevet

Hvis det er i en by/tettbygd strøk går det nok helt fint for gjestene å tusle litt rundt, sette seg på en bar eller ta en tur på hotellet og slappe av litt.

Skrevet

Hva med å arrangere en liten sightseeing tur for gjestene?

Skrevet

Da hadde jeg blitt irritert.. Gå rundt i høyhelte sko for å se på kjedelige ting i byen?? Give me something to drink, for gods sake!! :skaal:

Skrevet

Vanligvis ville jeg absolutt ha anbefalt å ha en eller annen form for mottagelse hvor gjestene fikk lett servering og noe å drikke. Nå vet jeg ikke hvor dere er i Italia, men hvis dere er i en by eller lignende ville iallefall ikke jeg som gjest hatt noe problem med å klare å aktivisere meg selv noen timer. Kunne satt meg på en cafe eller lignende og nytt det italienske livet med et glass vin :)

Skrevet

Hvis det ikke er så mange gjester, så er jo det en god idé å kanskje reservere noen bord på en kafé i nærheten. Men ville ikke satt pris på å bli kastet ut i byen uten noen som helst guide eller retning til hvor jeg skal gå. Spesielt om man er alene og ikke kjenner så mange andre.

Skrevet

Noe planlagt bør det ihvertfall være - jeg ville ikke latt gjestene være alene uten at dette var avklart på forhånd med forslag til hva de kan gjøre i mellomtiden.

Det er jo ikke sikkert at dere trenger å betale for et lokale heller - du kan jo reservere et område i en bar el.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...