Italiabrud Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Vi skal gifte oss i Italia i mai, og der har vi booket kirke kl. 15.00, mens middagen ikke er før kl. 19.00 (pga. restauranten). Hva kan vi gjøre i mellomtiden? Vi har lyst til å by på litt prosecco og fingermat, men det blir litt dyrt å leie et sted for tre timer, (i tillegg til middagen og alt som kommer i etterkant). Forslag mottas med takk
Miss Puddel Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 piknik? men ellers er vel ofte de fleste brudepar opptatt med å ta brudebilder i tiden mellom kirken og middagen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 FOR GUDS SKYLD HA ET PROGRAM TIL GJESTENE MENS DE VENTER!!! Er helt forferdelig å bli etterlatt i et rom fullt av ukjente folk uten så mye som en drink å nippe til.
Sequax Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 FOR GUDS SKYLD HA ET PROGRAM TIL GJESTENE MENS DE VENTER!!! Er helt forferdelig å bli etterlatt i et rom fullt av ukjente folk uten så mye som en drink å nippe til. Enig...det er temmelig kjipt å ikke ha noe å "ta seg til" mens man venter på brudeparet som gjerne blir borte i flere timer pga. fotografering etc.
Jamp Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Hvis det er i en by/tettbygd strøk går det nok helt fint for gjestene å tusle litt rundt, sette seg på en bar eller ta en tur på hotellet og slappe av litt.
Sølvdugg Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Hva med å arrangere en liten sightseeing tur for gjestene?
Pinkyh Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Da hadde jeg blitt irritert.. Gå rundt i høyhelte sko for å se på kjedelige ting i byen?? Give me something to drink, for gods sake!!
Solstrålejenta Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Vanligvis ville jeg absolutt ha anbefalt å ha en eller annen form for mottagelse hvor gjestene fikk lett servering og noe å drikke. Nå vet jeg ikke hvor dere er i Italia, men hvis dere er i en by eller lignende ville iallefall ikke jeg som gjest hatt noe problem med å klare å aktivisere meg selv noen timer. Kunne satt meg på en cafe eller lignende og nytt det italienske livet med et glass vin
Pinkyh Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Hvis det ikke er så mange gjester, så er jo det en god idé å kanskje reservere noen bord på en kafé i nærheten. Men ville ikke satt pris på å bli kastet ut i byen uten noen som helst guide eller retning til hvor jeg skal gå. Spesielt om man er alene og ikke kjenner så mange andre.
lilleGrethe Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Noe planlagt bør det ihvertfall være - jeg ville ikke latt gjestene være alene uten at dette var avklart på forhånd med forslag til hva de kan gjøre i mellomtiden. Det er jo ikke sikkert at dere trenger å betale for et lokale heller - du kan jo reservere et område i en bar el.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå