Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg vet hvorfor det er blitt sånn og jeg har skikkelig diare, og en fis kan ikke slippes uten å sitte på do pga av det orange som kommer ut. Jeg har tatt piller siden fredag kveld og tok min siste pille i går til lunsj. Noen som har opplevd det samme? Hvor lenge etterpå dreit dree orange?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Så lenge du spiser fet mat, kommer det slikt ut. Det er "fettdrivende" piller.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg som sagt vet hvorfor det blir sånn,men når man slutter på pillene må det jo snart ta slutt?
Stor&Sterk Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Hei du. Det jeg vet om det produktet som du bruker, er at det skiller ut fett i avføring. Dvs det orange som du beskriver. Helt normalt med alt du beskriver. Det betyr at du spiser for mye fett i kosten og da skilles det ut. Det skiller ut både bra fett og dårlig fett - altså det skiller ikke mellom det som kroppen trenger og ikke trenger.. Allie ,og xenical, som man får på resept hos legen, virker på samme måte bare at alli er svakere så vidt jeg vet Måten du bør bruke Allie på er for å lære hva som er for mye fett i kostholdet ditt. Når du får "dårlig" mage, som du beskriver, vet du at du har spist for mye fettholdig mat. Mange bruker alli til å slanke seg og tror de kan spise hva de vil. Ikke å anbefale! Mange leger anbefaler slike produkter for å bevisstgjøre seg i forhold til hva kroppen bør og ikke bør spise. Får du ikke utslag med fett i avføringen, spiser du gangske bra med tanke på fettprosent i maten din. Fin måte å finne ut hva du skal spise... Juster kostholdet ditt, så vil du få en bedre mage. Men spiser du veldig lite fett får du ikke utslag. Men da trenger du ikke slankepiller heller.... Min anbefaling er å bruke slike produkter til å finne ut hva du egentlig ikke bør spise.
Stor&Sterk Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Jeg som sagt vet hvorfor det blir sånn,men når man slutter på pillene må det jo snart ta slutt? Det går vel en god stund før kjemikaliene slutter å virke i kroppen.. en dag eller to ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå