Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Noen som kan tipse om bra (og ikke alt for dyre) klesbutikker i Stockholm?

Reiser snart dit på jentetur! JIPPI! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare gå rundt i handlegaten. Der er det alle mulige butikker.

Både litt dyrere og litt billigere.

Med den svake svenske krona er det jo en fryd å handle der. Du tjener godt på det. Gled deg, det er en fin by.

Skrevet

Masse kule butikker på NK........

(som nå dessverre er kjent for noe annet :( )

Vilde

Skrevet
Masse kule butikker på NK........  

(som nå dessverre er kjent for noe annet :(  )

Vilde

Jeg skulle faktisk akkurat til å skrive det samme. Men var redd for at det skulle oppfattes smakløst. Filippa K butikken på NK er utrolig fin men etter drapet på Anna Lindh blir det litt...... feil.

Mae

Skrevet

NK har mange lekre butikker, men er forholdsvis dyrt. Jeg var der i sommer - og da var det heldigvis salg :D

Ellers er jo Sverige "hjemlandet" for butikker som Kappahl og H&M; du finner dem overalt.

Skal du ut på byen, ta deg en tur innom Buddah bar i Biblioteksgatan.

Skrevet

Er det ikke fantastiske TOPSHOP i Stockholm også? Har bare vært på Topshop i London, men hørte noen si det finnes i Stocholm også.. i tilfelle hadde jeg definitivt reist dit!!

Ellers - hvis du er på jakt etter litt spesielle klær og ting og tang så trask rundt i Gamla Stan - dit går man kanskje uansett? Masse koselige kafeer og smug, og innimellom fine butikker. Jeg fant en rålekker strikket og veldig spesiell jakke i "Knits", en butikk som fører designstrikkeklær fra mange ulike kule designere.

Vil du styre unna NK så dra til ÅLENHS istedet, også et gigantisk kjøpesenter som ligger i nærheten. Det største varehuset har alt hva du kan tenke deg av både designerklær og annet billigere!

*misunnelig på Stocholmstur*

Gjest sexysadie
Skrevet

Handlegaten i Stockholm er Birger Jarls gate

Der finner du d du vil ha

Skrevet

Ikke så langt fra Sturegallerian ligger butikker fra både Filippa K, Nygårds Anna, og Anna Holtblad, om jeg ikke husker feil. De to sistnevnte er veldig dyktige og fremadstormende designere.

Ellers er Polarn og Pyret aldri feil for basisplagg og barneklær. Har lagt igjen noen tusenlapper på disse stedene..

Kan også anbefle MQ og Sisters. Disse er ikke så dyre, og vanligvis veldig oppdatert på trender.

Stadium har endel ok i sportslignende trender.

Skrevet
Er det ikke fantastiske TOPSHOP i Stockholm også? Har bare vært på Topshop i London, men hørte noen si det finnes i Stocholm også.. i tilfelle hadde jeg definitivt reist dit!!  

Det var kanskje meg!? Det er i hvert fall to Topshop-butikker i Stockholm, en på Galleriet (tvers over gaten for NK) og en lenger ned i høgget. Utvalget er ikke på langt nær så bra som i London, men det duger absolutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...