Gå til innhold

Facebookprofil ikke lenger privat

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke testet selv, er ikke på facebook lenger. Men jeg tror dere har rett dere kan fortsatt velge å skjule dette innholdet for venner/ukjente som søker på deres profil. Det som ikke hindres det er at man linker dere opp via "interesse", som inkluderer ting som by, arbeidsgiver osv. Der blir du listet opp nå.

Det er fortsatt en egen side under persovnvern hvor man kan velge "kun venner" på absoulutt alt, av interesser, pages/sider, hjemby osv. Men virker som man må gå på "customize" først og velge kun venner der, for der er det en "lagre" knapp.

Funker som fy hos meg ;) Selv etter at det der med linking til sider og band og interesser osv kom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har endret ting igjen, for plutselig syntes mye mer en før. Arg! Håper mitt lagres nå da..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De har endret ting igjen, for plutselig syntes mye mer en før. Arg! Håper mitt lagres nå da..

Nå ser jeg at fotoalbumene også har blitt offentlige... og det er ingen lagreknapp der. Bortsett fra hvis man går inn på customize og velger only friends eller only me der. Men lagret blir det ikke, uansett hva jeg gjør... Så da får jeg vel heller slette alt, om ikke noen har noen tips til hvordan dette kan fikses? Synes det er helt utrolig at de bare kan endre på innstillinger man har gjort for lenge siden. Er det meningen at man skal følge med hver dag for å se om flere ting har blitt offentliggjort?

Gjest Katee
Skrevet (endret)

Nå skjønner jeg ingenting. Det er ikke sånn for min profil??

Edit: Mente sitere overstående innlegg...

Endret av Alyah
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det må jo være noe feil med din konto TS, facebook kan ikke ha gjort det sånn du skriver når ingen andre har det samme problemet..

Hmm..

Jeg ser at de har endret litt på ting, men har fortsatt ingen problemer med å stenge informasjon for de jeg vil.

Gjest Vilma
Skrevet

Det lagret seg hos meg heldigvis. Nå håper jeg de lar være å endre innstillingene mine igjen :glare:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det må jo være noe feil med din konto TS, facebook kan ikke ha gjort det sånn du skriver når ingen andre har det samme problemet..

Hmm..

Jeg ser at de har endret litt på ting, men har fortsatt ingen problemer med å stenge informasjon for de jeg vil.

Jeg har sjekket help centre på facebook og ser at mange andre brukere har dette problemet. Dessverre er det en bug(!) der nå som gjør at jeg ikke kan se hva folk har svart. Så da er jeg like langt :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan noen av dere som har fungerende facebook sjekke noe på help centre for meg? Skriv save settings i søkeboksen der, der kommer det opp flere spørsmål øverst om dette emnet. Men det går ikke an å scrolle ned til svarene. Kan noen sjekke om det er noen løsning på dette problemet i forumet der? Tydelig at det er et vanlig problem og at det har pågått en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...