Gå til innhold

Skal hankatter ha brystvorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min hannkatt har brystvorter, og jeg har aldri trodd at hanndyr har det.

Om det ikke er brystvorter så har han i allefall endel vorter under magen med samme plassering som vanlige brystvorter..

*føle seg litt dum* :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg er helt normalt gitt. Min hankatt har også det :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min hannkatt har brystvorter, og jeg har aldri trodd at hanndyr har det.

Menn har det jo, og det er det samme med alle andre pattedyr. Pattene på hanner er som regel litt mindre da.

Skrevet

Ja, det skal de. Som andre mannfolk. :) Min har også det, men er ganske små. Størrelse kan nok variere fra katt til katt.

Skrevet

Som brukeren over skrev, alle pattedyr har brystvorter. Har du aldri sett en mann før? :fnise: Hunder, katter, kaniner, hamstre osv har brystvorter, selv om de kansje ikke er like synlige som hos hundyr :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Min har ikke.... isåfall er de så små at jeg ikke kjenner de når jeg stryker han over magen. Aldri kjent så mye som en klump under der på han..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt i omgangskretsen din at mennene ikke har brystvorter? :gjeiper:

Skrevet

Min har ikke.... isåfall er de så små at jeg ikke kjenner de når jeg stryker han over magen. Aldri kjent så mye som en klump under der på han..

Selvfølgelig har han det. De er veldig små. Har katten tykk pels så må du nesten blåse pelsen til side. Du kan ikke kjenne det ved å stryke over magen.

Gjest Catwoman
Skrevet

Da er de vel innimelom der et sted da. :fnise:

En av tingene jeg synes var litt kos da jeg endte med å ha en hannkatt var nemlig nettopp det at jeg kan stryke han over magen, uten å komme borti alle pattene hele tiden. Før han hadde jeg en hunnpus - og da følte jeg det ble ubehagelig for henne å bli strøket over magen pga pattene. Hun hadde også hatt kattunger, og da blir jo pattene enda større etterpå også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...