Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg klipte meg for noen dager siden, og var strålende fornøyd da jeg gikk fra frisøren, men etter en vask er håret veldig bølgete (klipte fra langt til halvlangt/over skulder) og selv om klippen fortsatt er grei seg jeg ganske tjafsete ut (som vanlig ). Er det noen andre hjelpemidler enn rettetang som fungerer for å kontrollere de fordømte bølgene?
Lovebird Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Denne tror jeg at jeg skal følge med på... har de samme irriterende bølgene jeg også
Jade Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 *henge meg på* Rettetang er ikke noe jeg har tid til!
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 nå må jeg si at med GHD rettetang bruker man MAKS 5 min på å rette ut håret. jeg har halvtykt hår og bruker ca 2 minutter.
Shopoholiker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Det går ann å vaske håret om kvelden/ettermiddagen og så sove med det i en flette. Da får man fine bølger. Ellers må jeg si at jeg er en stor tilhenger av rettetangen, og jeg har heller ikke spesielt god tid om morningen... Handler om å finne en rettetang som er god, med sterk varme, men som ikke ødelegger håret. Hør med frisørsalonger. Jeg bruker ikke mer enn 5-10 minutter på å rette håret mitt. Da blir det ikke helt dønn stritt, men rett med litt fall i. Om jeg har god tid, kanskje 15 min, og da blir det helt rett
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Det går ann å vaske håret om kvelden/ettermiddagen og så sove med det i en flette. Da får man fine bølger. Ellers må jeg si at jeg er en stor tilhenger av rettetangen, og jeg har heller ikke spesielt god tid om morningen... Handler om å finne en rettetang som er god, med sterk varme, men som ikke ødelegger håret. Hør med frisørsalonger. Jeg bruker ikke mer enn 5-10 minutter på å rette håret mitt. Da blir det ikke helt dønn stritt, men rett med litt fall i. Om jeg har god tid, kanskje 15 min, og da blir det helt rett Takk for svar Håret er ikke langt nok til å flette, og kommer nok ikke til å bli det heller, dessuten har det ulike lengder. Kanskje jeg skal skaffe meg rettetang likevel da... Jeg har så mye verver i håret også
TinkTingeling Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Jeg bruker ofte å føne det tørt med en rundbørste, er også greit å kjøpe en hårspray eller annet produkt som hjelper til å rette ut håret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå