*marte* Skrevet 17. september 2003 #1 Skrevet 17. september 2003 Noen som har hørt denne? Må si jeg ble litt skuffet Jewel har blitt pop-diva... olalala Savner de gode tekstene og melodiene!
Kosejente Skrevet 17. september 2003 #2 Skrevet 17. september 2003 Tydelig at hun har skiftet image ja.... :-?
viblie Skrevet 17. september 2003 #3 Skrevet 17. september 2003 Det samme lurte jeg på når jeg hørte den! Har dere ellers sett musikk videoen, til tittellåta? Der kan man godt se at hennes image, er forvandlet.
m_h Skrevet 17. september 2003 #4 Skrevet 17. september 2003 Ja,jeg trodde kanskje hun var litt anneledes enn Britney og den gjengen der,men utifra den musikkvideoen hennes virker det som om jeg har tatt fullstendig feil.
Amber Skrevet 17. september 2003 #5 Skrevet 17. september 2003 Ja,jeg trodde kanskje hun var litt anneledes enn Britney og den gjengen der,men utifra den musikkvideoen hennes virker det som om jeg har tatt fullstendig feil. Jeg tror at hvis vi ser bedre etter så ser vi at den videoen går ut på mer enn å bare vise seg frem... Til forskjell fra visse andre
Gjest lurven Skrevet 17. september 2003 #6 Skrevet 17. september 2003 til motsetning fra britney så kan hun hvertfall synge
Gjest *marte*, unplugged Skrevet 17. september 2003 #7 Skrevet 17. september 2003 Hvis det er "Intuition" dere snakker om håper jeg videoen er ironisk ment! At hun har blitt litt mer babe i løpet av årene hun har holdt på er forsåvidt greit, men sangene er ikke samme gamle jewel-stil. Det er det jeg reagerer på. Synes det er nok sanger uten inhold med ensformige rytmer Ta en titt her for å se jewel i sine yngre, mer uskyldige dager :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå