Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Er det noen som vet om hvor jeg kan lage en epostadresse uten å måtte legge inn navn? Denne epostadressen skal være til en nettside og ikke ha noe med meg å gjøre.
Hinata Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Det er vel ikke mer vanskelig enn å bruke et falskt navn?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Det er vel ikke mer vanskelig enn å bruke et falskt navn? Er det lov da? På gmail for eksempel, er det lov at jeg skriver Fornavn: Pris Etternavn: Ras Nå var det et helt vilkårlig eksempel selvfølgelig.
Hinata Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg ser ingen grunn for at det ikke skal være lov? :klø:
aluminium Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Det er ingen problem. Det er sånt man har Gmail til, nemlig anonyme epostkontoer som man ikke ønsker skal være knyttet til en...
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Hvorfor i alle dager skulle ikke det være lov? Så lenge du ikke utgir deg for å være en spesifikk person og misbruker dette el., har det vel ingen betydning for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå