Rosebud Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 (endret) Hei! Har gått tom for et produkt, glemt å bestille nytt i tide, og med lange leveringstider for tiden, må jeg enten kjøpe i norsk nettbutikk eller i vanlig butikk. Har sett på Blush.no, og der har de produktet jeg vil ha billigere enn i butikk, men dette virket som en ny side, så jeg er naturlig skeptisk. Har noen prøvd denne butikken? Hvor lang tid tar det å få produktene? Supert om noen har erfaringer å dele Endret 28. april 2010 av Rosebud
Gjest Heidie Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Jeg tester produkter for blush.no, og forrige gang jeg "bestillte" noe jeg ville teste, fikk jeg produktene dagen etterpå! Så jeg syns i hvert fall de er kjappe med å få ting ut av lageret
Rosebud Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 Tok sjangsen og bestilte derfra jeg! Satser på at det går greit, gjør jo gjerne det Neste gang skal jeg planlegge bedre riktignok, for jeg betalte godt over 100 kr mer enn jeg ville gjort fra en utenlandsk butikk... Tusen takk for svar, Heidie
Perledrøm Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg fikk også min vare dagen etter jeg bestilte :-)
Perledrøm Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 .. og fikk sjokk. Det er lenge siden jeg har opplevd!
Gjest Heidie Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Hehe ja, er vant med å vente minst en uke, og gjerne opp til 4 uker før ting kommer. var en merkelig følelse. Det er jo en del dyrere å handle på norske nettbutikker, men jeg skjønner at det kan være verdt det, når tingene kommer dagen etterpå. Er ikke alltid man planlegger 4 uker frem i tid
Perledrøm Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Hehe ja, er vant med å vente minst en uke, og gjerne opp til 4 uker før ting kommer. var en merkelig følelse. Det er jo en del dyrere å handle på norske nettbutikker, men jeg skjønner at det kan være verdt det, når tingene kommer dagen etterpå. Er ikke alltid man planlegger 4 uker frem i tid Helt enig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå