Kara W Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg har ny laptop med Windows 7, og har innstalert Opera på den. Føler desverre at den går ganske tregt nå, og vil gjerne innstalere noe annet. Har tideligere brukt Firefox og vært veldig fornøyd med det, men har hørt en del bra om Google Chrome i det siste. Hva er deres erfaringer med de forskjellige?
¤Pernille¤ Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Jeg har bare hørt negative ting om Chrome, jeg... :klø: Så da aner jeg ikke! Synes firefox fungerer kjempefint, og de aller fleste bruker jo det. Explorer er i hvert fall bare dritt. Masse virus!
aluminium Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Chrome har fått veldig mye bra kritikk, og den støtter det aller, aller meste. Jeg personlig bruker Safari, mest av gammel vane og fordi det er den jeg liker best å se på. Skulle jeg valgt ny nettleser i dag uten å ha hatt noen eksisterende preferanser, så hadde nok Chrome stått høyt oppe, sammen med Safari som i likhet med Chrome har utrolig god hastighet samt at den støtter det meste av formater osv.
Gjest Iah Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg er veldig fornøyd med Chrome. Den er rask og enkel og opplever omtrent ingen problemer.
Gjest Badabing Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Jeg har ikke prøvd Opera, men har vært Firefox-bruker i lengre tid. Nå har jeg gått over til Chrome, og synes det er mye bedre enn Firefox. Mer add-ons til Firefox riktignok, men Chrome er på generelt grunnlag både bedre og raskere.
Kara W Skrevet 29. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2010 Da har jeg innstalert Chrome, så får vi se hva jeg synes. De først 20 minuttene har ihvertfall vært vellykket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå