Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg vil gjerne høre synspunkter fra andre på måten min samboer er...jeg har nå en dårlig følelse... Jeg merket rundt juletider at han ble så distansert, hvordan han så på meg endret seg, han vil ikke gjøre noe aktiviteter med meg...har nå funnet ut at han har hatt masse kontakt med en annen dame, har skjønt at han har vært der ( sjekket bompassering)- han er skikkelig rar når jeg spør om det...men sa at hun er bare en venn... På Facebooken hans fant jeg ut at det er masse bilder av han og andre damer, ikke meg, et hvor han sitter i en bil med hendene tvinnet sammen med en annen dame...da jeg spurte om det ble han bare sint og kalt meg ting. Han skal alltid vite hvor jeg er, selv om jeg er noe steder som er helt vanlige ting å gjøre, men vært med andre...så er han sur når jeg kommer hjem, og jeg kommer ikke hjem sent. Merker jeg nå alltid er stresset hvis jeg treffer andre, selv om jeg har sagt i fra Er det sånn det skal være??
Poppsilopp Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Nei, det er virkelig ikke sånn det skal være! Han virker kontrolerende og sjalu, og i tillegg virker det som on han har et eller annet på gang med denne damen som han ikke er ærlig om. Er du lykkelig, vil du ha et slikt forhold? Det er spørsmål du må stille det selv. Snakk med han! Fortell hva du føler og hvorfor du er bekymret. Og når han kommer å krever å få vite hvor du er og hvem du er med, så er det bare å svare han at du trenger ikke gi mer av deg, enn han gir av seg. Det hørtes hvertfall ikke enkelt ut! Lykke til
Evalilja Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Huff å gru.. Jeg kan ikke forestille meg følelsene du har nå.. Jeg vet hvordan det er å få sånne "tenk om" tanker men med dette virker det som om han faktisk er utro. Trekk pusten godt inn.. kvel frykten for sannheten og stirr den i øynene. Det er da først du kan gjøre noe med dette. En ting er sikkert. En prat uten at du viker for han er et "must" Og nei. Det skal ikke være sånn. og husk etter regnet kommer solen
Loveangel Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 nei sånn skal det ikke være... du fortjener mye bedre enn dette!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå