Bex Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Hei Vi er tre venninner som tenker på en Hellastur i august. Men det er jo så vanskelig å vite hvor man skal dra, så tenkte å høre her om noen har tips. Var i Rethymnon i fjor, og likte det godt, men det var litt for rolig på kveldene (stort sett voksne par eller greske gutter). I år har vi derfor lyst til å dra et sted hvor det skjer litt mer, men vi ønsker også en flott strand rett ved hotellet. Noen som har tips til hvor vi bør dra? Gjerne et sted det er scandinaver rundt 30 år(og ikke 18...) Har tenkt på Skiathos eller Rhodos by. Erfaringer derfra? Hvor bør man i tilfelle bo?
Cessa25 Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Zakynthos kanskje? Jeg opplevde i hvert fall oppholdet der noe mer voksent enn f.eks Rhodos by hvor jeg var da jeg var 18 Var selv i Rethymnon med sambo i fjor, og er enig i at det kan være litt rolig der, vanskelig å finne noe midt i mellom, det er jeg enig i. Skal følge med på denne for å se om noen andre har noen tips Uansett tipper jeg dere får en super tur, jenteturer er, uansett alder, ofte de beste
Mischa Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg likte Skiathos godt Liten øy med flotte strender, og ganske livlig særlig i høysesongen. Ville ikke dratt til Zakynthos, hvertfall ikke Laganas hvor det bare var rosa solbrente engelskmenn i fotballskjorter på guttetur.
Bex Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2010 Det blir Skiathos! Fjorten dager i august! Gjett om jeg gleder meg Takk for tips begge to! Skiathos fikk vi hotell ved sentrum (øya er vel så liten at alle ligger like ved sentrum) og hotell på stranden! Alt for en pris vi har råd å betale! Supert!
Mischa Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Åh så deilig! Det er supert å by nær Skiathos town! Veldig greit med kort vei fra barer og utesteder og hjem Gled dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå