Gå til innhold

Markere bryllupsdag skal/ skal ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker
Skrevet

Jeg og min mann har snart vært gift i fem år.

Mannen min pleier ikke legge noe i bryllupsdagen. Han har flere ganger glemt den. Han sier at det er fordi han ikke legger noe i den. Vi var jo sammen i mange år før vi ble gift. Han mener en god hverdag er viktigere, og at en ikke må feire på en spesiell dag.

Jeg liker å markere slike store ting. Men jeg kan jo ikke tvinge han til å komme med blomster eller noe slikt.

Det jeg lurer på blir da om jeg bør stelle i stand noe for han på bryllupsdagen. Det føles litt masete, siden han ikke bryr seg noe særlig. På den andre siden vil jeg jo gjøre noe for min egen del. Hva ville dere gjort? Trenger råd fort, for det er ikke så mange dager igjen til dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brylluppsdagene her i huset går stille forbi, ingen av oss pleier å huske på det...Men i år skal vi til Krakow på dagen, men så har vi 25 års bryllupsdag og da, syntes den må markers litt...

Skrevet

Vil du stelle is tand noe til dere begge to, er det helt og holdet opp til deg. Men da bør du ike ha forventing til at han skal eventuelt komme med blomster eller noe annet. Men bare det at dere to koser dere litt ekstra sammen, selv om han mener at en bra hverdag er det beste. Alle per har godt av å kose seg litt ekstra av og til, være "kjærester" og dulle med hverandre, og velger du den dagen bør det respekteres av han.

Skrevet

Jeg ville kanskje ikke stelt istand så mye, men markert dagen ved å gå ut og spise eller noe tilsvarende.

Skrevet

Jeg synes det er fint å markere slike dager, fem, ti, femten år osv :)

Det trenger jo ikke være noe stort, kanskje litt god mat, ekstra tid til kos, tid som er avsatt til kjærestetid?

Ellers så er jeg en av dem som ikke setter datoer så høyt, har ingen dato for når jeg kom sammen med kjæresten - det er heller ikke så viktig for noen av oss. Tror det er ganske vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...