Gå til innhold

Sverigetur!

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen:O) Har bestemt meg for å ta turen til Liseberg i Mai:)Overraske kjæresten:) Tenkte vi skulle kjøre, og tilbringe hele dagen i sverige! Handle litt, kikke, også tivolitur mot kvelden!

Er det søndagsåpent i Sverige? Hva kan man finne på? Hvor kan vi stoppe å handle på veien? har aldri vært i sverige før:/

Kanskje litt dumt å handle først..hvis vi skal ha med frysevarer..hmm..

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Er søndagsåpent fleste stedene tror jeg, men stenger litt tidligere :) Er ihvertfall søndagsåpent på svinesund og nordbyen.

Dere bør ha med frysebag, og handle så sent som mulig :)

Er billig og stort på svinesund og nordbyen som er ved grensa til norge ved halden og der :)

Skrevet

Er søndagsåpent så og si overalt i Sverige.

Skal dere være der over en natt? Blir nok litt trangt om tid om dere skal handle mat for å ha med seg hjem igjen, om dere skal dra hjem samme kveld som tivolituren og slikt. Maten blir i så fall relativt fort dårlig om den blir liggende i bilen (i Mai hvor det ofte er litt varmt også).

Da ville jeg enten brukt kjøleposer (men disse er ikke helt gode over lengre tid etter egen erfaring), eller evnt tatt med kjølebag`er med kjøleelementer i for å holde det kaldt.

Dagstur høres litt voldsomt ut uansett og ville nok heller belaget meg på å ligge på t.ex. hotell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...