Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere på senga?

31 stemmer

1. 1. Hvor ofte skifter du på senga?

• Hver dag
      0
    • Oftere enn hver uke
      0
    • 4 ganger i mnd (hver uke)
    • 3 - 2 ganger i mnd
    • 1 gang i mnd
    • Sjeldnere enn 1 gang i mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
:popcorn: Endret av Pinkyh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj.. Tenkte at det kunne være anonymt, men nå er det for sent å endre den. :klaske:

Skrevet

Skifter som regel en gang i uka. Noen ganger oftere, om jeg har vært syke med feber,sex som har vært mere sølete enn vanlig el. Eller rett og slett fordi jeg har lyst til å legge meg i helt rent sengetøy. Spesielt om jeg er frossen er det deilig med helt nytt sengetøy,synes det blir både raskere varmt og holder seg varmere natten gjennom.

Skrevet

Ca 1 gang pr uke når i jeg samme slengen tørker støv og vasker gulv, støvsuger jeg også senga og skifter sengetøy.

Skrevet

Omtrent hver uke, men hvis jeg er mye borte blir det innimellom bare 2-3 ganger i måneden. :)

Gjest Spinell
Skrevet

Omtrent annenhver uke, eventuelt oftere hvis vi har hatt feber, eller hvis det er veldig varmt ute.

Vanen har jeg med meg fra jeg bodde i studentbolig der sengetøyvask og -skift var inkludert i leien! (Dvs selve skiftet gjorde vi selv, men vi la fram brukt sengetøy i fellesområdet og fikk nytt på døra.)

Skrevet

Veldig varierende alt fra en gang i uka ikke jeg da men xsamboer til at det har gått flere mnd. Men nå ordner vaske hjelpa det hver 14dag :D

Gjest BrennheteBadeand
Skrevet (endret)

Har prøvd å legge meg til vanen å gjøre det 1 gang i uka, men som oftest sklir det ut til 2-3 ganger i mnd i stedet.

Endret av BrennheteBadeand

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...