Pinkyh Skrevet 28. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2010 Æsj.. Tenkte at det kunne være anonymt, men nå er det for sent å endre den.
Wildy Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Skifter som regel en gang i uka. Noen ganger oftere, om jeg har vært syke med feber,sex som har vært mere sølete enn vanlig el. Eller rett og slett fordi jeg har lyst til å legge meg i helt rent sengetøy. Spesielt om jeg er frossen er det deilig med helt nytt sengetøy,synes det blir både raskere varmt og holder seg varmere natten gjennom.
Gjest Marlo Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Ca 1 gang pr uke når i jeg samme slengen tørker støv og vasker gulv, støvsuger jeg også senga og skifter sengetøy.
Kanja Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Omtrent hver uke, men hvis jeg er mye borte blir det innimellom bare 2-3 ganger i måneden.
Gjest Spinell Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Omtrent annenhver uke, eventuelt oftere hvis vi har hatt feber, eller hvis det er veldig varmt ute. Vanen har jeg med meg fra jeg bodde i studentbolig der sengetøyvask og -skift var inkludert i leien! (Dvs selve skiftet gjorde vi selv, men vi la fram brukt sengetøy i fellesområdet og fikk nytt på døra.)
ism85 Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Veldig varierende alt fra en gang i uka ikke jeg da men xsamboer til at det har gått flere mnd. Men nå ordner vaske hjelpa det hver 14dag :D
Gjest BrennheteBadeand Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 (endret) Har prøvd å legge meg til vanen å gjøre det 1 gang i uka, men som oftest sklir det ut til 2-3 ganger i mnd i stedet. Endret 28. april 2010 av BrennheteBadeand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå