HedvigS Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Har sett at de har fått mye ros for kakene sine, og at de leverer bryllupskake. Er det noen som har smakt disse/hatt dde i bryllupet? Og hva med prisen? Jeg vet ikke hva som er vanlig pris for bryllupskaker, men Pascal leverer en kake til 88 pers til 5800. (4-5 etasjer). Nå er ikke gjestelisten klar enda, men jeg regner ikke med flere en 80 gjester, og da har jeg litt ekstra kake...... Og alle vet jo at et balansert kosthold er en kake i hver hånd!
Barcelone Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Pascal har helt fantastiske kaker! Kan virkelig anbefale dem på det varmeste. De er friske og gode og fargerike. Anbefaler deg å ta en tur for smake på kakene deres. Vi skal ha kake fra Pascal i vår bryllup!
lilleGrethe Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Vi skal ha pasjonsmousse-kaken, har hørt flere si den er kjempegod.
LineGourmet Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg har bare smakt på diverse sjokolade-mousse kaker - og de er i hvert fall helt fantastiske! Nam! Endret 28. april 2010 av LineGourmet
Cæmis Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Vi skal ha pasjonsfrukmousse kaken i vårt, og jeg har smakt den flere ganger på messer...heeelt nydelig!
Frk. Belle Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Vi skal også ha passjonsfruktmosskaken! Og den her himmelsk! Friske er en også og passer derfor ekstra godt om sommeren. Jeg er veldig glad i sjokolademossekakene til Pascal, men vi kom frem til at det ble litt for heavy som bryllupskake. Men gå og prøvesmak - det er alltid hyggelig :rødme: Vet om noen som har hatt "vanlig" bryllupskake (=marsipankake), og som bestilte bare til 40pers selv om de var 80 gjester og det var fortsatt mye kake igjen... Men Pascal himself bedyrer at HANS kake nesten alltid blir spist opp!
Clebra Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Og jeg er en av de sære som synes at Pascal sin pasjonsfruktmoussekake er altfor sur! Synes Baker Hansen sin faktisk er mye mye bedre, smaker akkurat det samme bare litt mindre sur. Men så klart, Pascal sine kaker SER jo helt fantastisk ut! Og det er jo en stor bonus i bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå