Gjest kokomacola Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg har vært der 2 ganger for bikinivoks/brasilanskvoks. OK, først ikke komme med at de er ikke det det samme. Greit kanskje ikke, men når jeg forklarte til dem hvordan jeg ville at de skal vokse så ble jeg fornøyd med resultatene. Jeg var første gang der litt før påsken, ville alt vekk uten litt på toppen. Ikke sånn en tynn strek, men litt igjen, en trekantform. Var fornøyd hun som gjorde det var ung og blid, effektiv. Var liksom veldig bra ellers. Jeg betalte rundt 350 kroner eller noe. Andre gang var jeg der i går, var ei eldre dame som skulle vokse meg. Kanskje hun eier salongen vet ikke jeg. Hun var ikke like flink som hun andre og jeg hadde ikke mye hår nå som første gangen (litt før påsken og fram til nå...regn ut selv hvor mye hår det er). Men denne gangen ville jeg ha en tynn strek på toppen og alt vekk som siste gang. Hun var ikke effektiv, holdt låra mi ganske hardt og rett og slett ikke den drømme "voksingdame" for å si det slik. Jeg skulle betale og så prøvde hun å forklare om krem jeg kanskje er nødt til å kjøpe, men jeg takket nei og sa det blir heller neste gang. Jeg betalte 500 kroner. Hva var det for noe? Jeg sa at jeg betalt 350 kroner siste gang, og hun bare lo og sa ja, da var du hellig! WTF liksom? Altså er det slik man skal si til ei kunde, greit nok at jeg er ung, men har det noe å si liksom? Jeg gadd ikke å diskutere. Men tenkte inni meg at ja, de har akkurat mistet ei kunde og kanskje mer... Hvorfor er pris forskjell? Første gang jeg gjorde når jeg skulle betale sa hun søte dama at jeg kommer til å få 50 kroner rabatt når man er fast kunde hos oss, derfor dro jeg tilbake dit. Men nå vet jeg at jeg kommer aldri tilbake igjen. Har du noen gang opplevd noe som ikke er så positivt med hudpleiesalong i Kristiansand eller Miabell generelt? Delt med oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå