Gå til innhold

Det kommer ikke varsel på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det har sjedd noe som irriterer meg på facebook. Jeg får ikke beskjed om noen har kommentert på veggen min eller hvis noen kommenterer på et bilde eller hvis noen kommenterer etter jeg har kommentert noe.. Det skjer litt innimellom, men jeg kan få varsel at en har skrivd på veggen min når egentlig 5stk har gjort det.

Hvordan får jeg den røde greia til å komme opp øverst til venstre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme problemet. Det er kjempeirriterende.

Noe som kan hjelpe er å logge seg inn og ut av facebook, da tror jeg de fleste "usette" varslene kommer opp... :)

Om ikke, så kan du jo bare trykke deg tilbake på innlegge du har kommentert på og se om noen har kommentert tilbake. Men det kan jo bli litt kjedelig i lengden, spesielt om du kommenterer mye :filer:

Skrevet

Jeg har det samme problemet. Det er kjempeirriterende.

Noe som kan hjelpe er å logge seg inn og ut av facebook, da tror jeg de fleste "usette" varslene kommer opp... :)

Om ikke, så kan du jo bare trykke deg tilbake på innlegge du har kommentert på og se om noen har kommentert tilbake. Men det kan jo bli litt kjedelig i lengden, spesielt om du kommenterer mye :fnise:

Skrevet

Opplever det samme, kommer ikke varsel, varsel kommer lenge etter at noe har skjedd osv. Men facebook er jo generelt veldig ustabilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...