Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her uten mensen, å lurer fælt på om jeg er gravid. Skulle hatt tanta på fredagen, men har ikke sett noe til henne enda. Å bra er d såklart. Hehe....

Har hatt noen sånne runder før også, slik at tanta har kommet ei uke på etterskudd. Men nå så er d ikke noe sånn som jeg mener er murringer, men noe er det for innimellom så kjennes jeg helt stiv å i magen akkurat som om jeg har trent hardt, å kan kjenne noen stikkinger. I natt merka jeg at jeg fikk ømme bryster også.

Jeg har svak pcos på en side. Så har slitt endel med å bli gravid. Men kan dette være vår sjanse.

Kjøpte meg test i dag. Skal teste i morgen tidlig, hvis ikke tanta kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok test i dag. Den var svak positiv. HJELP!!! Ble sånn passe satt ut når jeg så dette. Er det virkelig sant eller er det bare kroppen min som lurer meg. Skal kansje ta ny test i morgen eller lørdagen. Men POSITIV da. JIPPI!!!!! Håper bare at d er sant nå.

Noen forslag om hvordan jeg skal få sakt d til sambo, han vil gjerne ha barn han også. Vet ikke hvordan jeg skal få sakt d. Tenkte jeg skulle ta testen før han dro på jobb i dag, men jeg sov for lenge. Jeg vil liksom ikke ringe han for å si d heller. Eller skal jeg vente til jeg får en positiv test til?

Trenger sårt hjelp her nå.....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare fortelle ham det da? Han ønsker seg jo også barn, så da kan det vel ikke bli noe annet enn at han blir glad. Så tester du på nytt da vettu, og bestiller time hos legen.

Skrevet

Gratulerer :) Så gode nyheter tidlig på morgonen!

Jeg for min del hadde nok ventet til ettermiddagen når begge var hjemme :)

Men det må du nesten kjenne på selv!!

Lykke til :)

Skrevet

Takk Sizzy! :)

Er helt skjelven her jeg nå. Jeg venter til vi begge er hjemme i ettermiddag.

Har sittet her med tårer i øya siden jeg tok testen. Er temmelig satt ut nå, kan nesten ikke tro d. Er helt skjelven.

Har venta på dette øyeblikket i 6 år nå. JIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye, så koselig! :rødme:

Jeg hadde nok ventet til mannen kom hjem jeg også, vet i hvert fall at min mann hadde slitt veldig med å holde seg på jobb resten av dagen om han fikk en sånn beskjed midt i arbeidsdagen.. :fnise:

Skrevet

Gratulerer :) Kan tenke meg du er glad!

Skrevet

Sizzy: Ja tror nok at han her også får vanskelig me å kunne konsentrere seg på jobben nå ja. Er veldig etterlengta denne spira her. Han sa d senest i går at han håpa at tanta kunne holde seg borte i 9mnd nå. hehe....

Mir: Tusen takk. Ja er veldig glad nå. Vet nesten ikke hvilken fot jeg skal stå på heller. Hehe...

Klarer liksom ikke å forstå at dette er sant. Er også litt redd at jeg tar feil, men når testen viste to streker så må d jo være sant.

Skrevet

Ja det er forståelig, spesielt når man har ventet så lenge på at det skal skje. Da kan det føles for godt til å være sant!

Du får dobbeltsjekke så fort som mulig =)

Skrevet

Det er helt uforståelig. 6 år er lenge. Vi hadde en spontan for 6,5 år siden også. Så dette skremmer meg litt da, men håper jeg får god oppfølging da.

D kan nok hende at jeg kansje tar ny test i morgen igjen ja. :) Skal dobbeltsjekke ja. garantert d.

Skrevet

Gratulerer så mye! Det må jo føles helt uvirkelig hvis dere har prøvd i 6år! Tenk så flott at dere lykkes! Beste ønsker for dere alle tre fremover!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye!

En positiv test er veldig sikker over 99% sikker og det mest den andre veien, hvis man får negativt resultat. For hvis du har fått ett positivt resultat så er du gravid, det går ikke ann å få positiv test om man ikke er gravid.

Gratulerer så mye igjen!

Skrevet

Sambo ble kjempe happy, så faktisk noen tårer i øye kroken. Han ble helt stum. :) Vi har bestemt oss for å ringe lege så raskt som mulig for å få en bekreftelse der også. Vi kan neste ikke tro at det endelig er vår tur, etter 6 år me prøving å feiling.

Skal nok holde dere oppdatert framover ja. :) :)

Var på trening i kveld nå å kjente at d strekte seg nederst i magen når jeg reiste meg litt for fort opp igjen. hehe.....

Dagen her har vært helt rar. :) :) :)

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg vil bare gratulere så mye! :D

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Gleder meg til det blir vår tur, må bare gjøre ferdig studiene først ;)

Skrevet

Tok ny test i dag. Å så på ny på den jeg tok i går, fant ut testlinja er svak å kontrollinja var kraftig. Men er jo uansett positiv. Fikk iallefall satt ut sambo, når han fikk høre nyheten vår.

Tusen takk Wendyclear :)

Skrevet

Nå har jeg fått time til ultralyd. D blir onsdag 12mai kl 1410. Gru/gleder meg no sjukt. Hehehe.... Håper jeg får høre hjerte slå også. Det hadde gjort dagen så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...