Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) er det noen som vet om en nettbutikk med billige laptoper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Alle" har jo billige laptoper, men du kjøper deg bare frustrasjon ved å gå for billigst mulig.

Skrevet

Det er, selv om billigmerkene vil ha deg til å tro noe annet, sammenheng mellom pris og kvalitet. Det gjelder ikke bare byggekvalitet/motstandsdyktighet mot skader og slitasje, men også brukskvalitet som f.eks. hvordan tastaturet føles og hvor mye lyd/varme maskinen utvikler ved bruk, samt om medfølgende programvare er genuint nyttig eller bare et mislykket forsøk på å være nyttig.

Gjest Nedfall
Skrevet

[...]samt om medfølgende programvare er genuint nyttig eller bare et mislykket forsøk på å være nyttig.

Er ikke det ett generelt problem ved alle pcer rettet mot forbrukermarkedet.. ?

Ellers er jeg enig i det andre, rent bortsett fra at varme/viftestøy ikke alltid gjelder billibilli maskinene lenger. Nettpcene har jo en veldig strømgjerrig, og dermed kjølig prosessor. Ulempen er selvsagt ytelsen.

Skrevet

Okay.. men skjønner ikke sånt pc snakk jeg :P men noen som vet om en nettbutikk som selger pcer da?

Skrevet

komplett.no

netonnet.no

elprice.no

elkjop.no

mpx.no

netshop.no

Bare for å nevne noen.

Gjest Nedfall
Skrevet

Okay.. men skjønner ikke sånt pc snakk jeg :P men noen som vet om en nettbutikk som selger pcer da?

Beklager.. ! ;)

Hva skal du bruke den til, eller rettere sagt hvordan skal du bruke den? Skal du ha den mest tilkoblet strøm på ett bord, er det kanskje viktigere med stor skjerm og kraftig prosessor, enn batterilevetid. Skal du bruke den mest på farten, uten strømmen tilkoblet, er det viktigere med batterilevetid, og litt mindre viktig med stor skjerm og kraftig prosessor.

Kan godt være du vil ha en kombinasjon av alle tre, men da må du vanligvis endel opp i pris. Skal du ha en billibilli maskin, må du ofte velge mellom sterk&støyende&klumpete og liten%svak&strømgjerrig.

Skrevet

Jeg skal bare bruke den hjemme,ikke til noe spesielt igrunn,bare surfe på nettet og sånt! ;)

Skrevet

komplett.no

netonnet.no

elprice.no

elkjop.no

mpx.no

netshop.no

Bare for å nevne noen.

Takk takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...