Gå til innhold

Publisere svært personlig dagbok i bloggform

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Livet mitt er dramatisk, og dagboka muligens spennende lesning. Har nettopp begynt å skrive dagbok igjen, og nå har jeg oppprettet en blogg der jeg vil publisere dagboksnotatene mine- ingen jeg kjenner kan selvfølgelig vite om det. Er det en dårlig ide? Hvordan skal jeg få trafikk til den nye bloggen min?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Personlig kan jeg ikke fatte hvorfor du vil publisere en svært personlig dagbok, når det er så store følger hvis folk du kjenner skulle snuble til å lese den.

Er den svært personlig, hvorfor holder du den ikke for deg selv ?

Igrunnen syns jeg det er helt tankeløst, når folk her inne oppretter dagbøker, og ser på dem som "private". Hallo.. ? Du deler bare tankene dine med samtlige mennesker i verden som har nettilgang..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Personlig kan jeg ikke fatte hvorfor du vil publisere en svært personlig dagbok, når det er så store følger hvis folk du kjenner skulle snuble til å lese den.

Er den svært personlig, hvorfor holder du den ikke for deg selv ?

Igrunnen syns jeg det er helt tankeløst, når folk her inne oppretter dagbøker, og ser på dem som "private". Hallo.. ? Du deler bare tankene dine med samtlige mennesker i verden som har nettilgang..

Skrevet

Synes det hadde vært fint jeg. I hvert fall hvis du føler for å få litt ut, og da kan du jo få kommentarer også. :)

Skrevet

Enig med Cayleigh :)

Anonymiser den, vet å bytte ut stedsnavn, aldre, navn osv. Gjør også gjerne ting som foreksempel kjønn og lignende anonymt også, da man gjerne kan kjenne igjen dette selv om du har bytta ut navn - dersom situasjonene er spesielt gjenkjennelige.

Eks:

Istedet for "Jeg har en søster som bor i england og utdanner seg til å bli hjernekirurg", kan du skrive "Jeg har en bror som bor i danmark og utdanner seg til å bli psykolog".

Slik unngår du å bli gjenkjent!

Skrevet

Jeg synes det er en fin ide :)

Siden den er så personlig så er det kanskje lurt å ikke fortelle folk at dette er din dagbok, men hva om noen leser den og tenker at det kan være du som skriver den?

Er også veldig greit å få kommentarer fra andre, og fra andre som kanskje har opplevd det samme som deg.

Ved å opprette en blogg kan du hjelpe andre mennesker, spørs jo selvfølgelig hva du skriver om, men vil nok alltid være folk som kjenner seg igjen og ikke vil føle seg helt alene..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...