Gå til innhold

jeg vil ha sex!

Fremhevede innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

jeg blir gal..

sambo har ikke ymptet frempå om sex ellr annen kos på en stund, og jeg blir gal!!

er ikke nødvendigvis at jeg er så sinnsykt kåt (men mye det og) , men jeg vil jo føle meg attraktiv!

jeg vet at han er glad i meg, og forholdet vårt er bra ellers, men dette plager meg. det er en nærhet i og være så intime med hverandre, og jeg trenger og ønsker den. Jeg koser med meg selv i mellomtiden, men herregud nå blir jeg gal.

nå skulle han legge seg, og når han er trøtt så vet jeg at det ikke nytter, det samme gjelder meg-så det får han lov til. MEN hvis han våkner kåt på natta, og jeg er trøtt-så får han ALLTID det han vil ha, og jeg blir jo og glad for det og blir med på det som er gøy! jeg nevner det til ham ofte nå, og blir snart irritert. idag sa jeg til ham at jeg koser med meg selv jeg..som et slags hint.

i tillegg er jeg ærlig med ham og nevner det når jeg vil, og da jeg sa at jeg forsto at han var trøtt, nevnte jeg i samme slengen ''men du kunne jo prøvd tidligere før du ble trøtt du også da, om du hadde lyst''..''klart jeg har jo lyst jeg og'' svarer han, jamen WHAT THE FUCK DA???

dette er mitt første forhold, og jeg kan ikke sammenligne med tidligere forhold, så jeg lurer på hva folket her gjør om dere ønsker kos av partner? krever dere det rett og slett? spør dere? hinter dere? er muligens jeg som ikke er tydelig nok ser dere, så jeg må vare høre hva andre gjør=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har netopp vært inni en periode hvor jeg datt litt ut av sexlivet vårt. Det hjalp virkelig ikke at kjæresten min maste på meg. Jeg var gjerne litt kosete når han kom hjem fra jobb eller jeg kom hjem fra skolen, men jeg er ikke den som skiker ut, jeg bare hinter litt, som regel endte det ikke så bra. Kjæresten min snakket alltid om at jeg aldri ville når kvelden kom... Jeg måtte komme meg ovenpå igjen, føle at det var jeg som startet.

Mitt råd er: Ta det første neste hinte som kommer, selv om det bare er et kyss. Fortsett å kysse, men for all del ikke gå for fort frem, la han få styre litt.

Lykke, lykke til!

Gjest gjesten
Skrevet

takk for svar=)

nei jeg vet, jeg maser alt for mye nå, men jeg blir gaaal.

jeg elsker og kline også, men det er han heller ikke så gira på lenger.. :/ når vi kysser så eskalerer det som regel ikke noe lenger enn det. men så har jeg iiiingenting og sammenligne med heller.

når han la seg og jeg sa det jeg sa, så sa han ''uff, jeg bare skuffer deg jeg'', da svarte jeg at ''nei du gjør ikke det, jeg forstår at du er trøtt, men er det ikke bedre at jeg sier ifra enn at jeg går rundt med det selv, jeg er ihvertfall ærlig med deg''..fordi jeg ikke vil at han skal føle seg ille eller noe. jeg har også spurt om det er jeg som ikke er attraktiv for ham, hvor han svarer ''dust, klart du er det''. så jeg vet ikke hva problemet er, og ifølge ham er det ikke noe problemer oss imellom. JAMEN ÆÆÆ.

vi har misforstått hverandre endel i det siste, vært litt irriterte for småting..kanskje dette henger litt sammen. jeg har vært endel syk, kanskje han ikke ville mase - jeg vet ikke. kan være mange grunner egentlig, men jeg savner den nærheten. pga mye som har skjedd er jeg litt sårbar, kanskje jeg har ekstra behov for disse tingene nå. kan hende, men 1 gang i mnd er liksom ikke nok, IHVERTFALL en gang i uka, vi er da ikke et gammelt ektepar. knapt vært sammen et år.

Skrevet

Dere legger dere for sent. Gå til sengs før dere blir trøtte.

Da jeg var åtte år MÅTTE jeg legge meg klokka 8. Nå VIL jeg legge oss klokka 8.

Skrevet

OI, kjenner meg LITT igjen her jah!!

Vet ikke helt hva jeg skal råde deg til å gjøre, da jeg er litt oppi samme situasjon selv..

Mene.. Vi har nok litt mer enn 1 gang per mnd. Det er jo SYKT!!!

Dersom dere er unge, og dette fortsetter, tror jeg at jeg ville tatt en "alvorsprat" om at han kanskje skulle sjekke hormoner el liknende hos legen. KAN jo være at det ikke er noe som stemmer?

Kjip situasjon, men sånn er det av og til..Sexlyst går opp og ned. MEN, syntes 1 gang i mnd var voldsomt lite for et par som har vært sammen 1 år bare. :S

Skrevet

Jeg gjetter at søvn og tidspress/tidsklemme er problemet til mannen din.

Hvis dette er sant, så må tiltakene treffe her.

Mange mennesker i vår tid, legger igjen for mange minutter foran tv og pc-skjerm. Dette er dårlig rekreasjon, det virker ok der og da, men man bare mister overskudd og tid av det. Altså: Begrens skjermtid.

Det dere bør gjøre er å gå en tur i skogen, gjemme dere litt bort, og utføre uanstendige, behagelige handlinger. Slik mosjon kan bedre overskuddet.

Gjest gjesten
Skrevet

ja du har rett i det, det dumme er at vi har det helt fint ellers, vet ikke hva som skjer her. men han er dødssliten etter jobb, vi sitter og glo på tv og så legger vi oss, ofte.. er det fint vær så går vi ut og driver med vår felles hobby. men jeg er ny her vi bor så jeg er ikke ute på så mye for meg selv, det blir til at vi er mye sammen - det kan være problemet. Jeg har også vært syk en tid nå, ikke sånn ekkelt syk, men ryggproblemer, nakke og hodepine. men jeg vil likevel kose, og da burde han også klare det selvom han er sliten. vi trente mye før jeg ble syk, jeg har gitt beskjed om at jeg vil begynne og trene igjen, så kanskje det hjelper=) jeg vet ikke, men han er mannen i mitt liv, så jeg vil gjerne at det ordner seg=)

Skrevet

En kamerat av meg har ryggproblemer. Han bruker fysioterapeut. Han trener styrke for å stabilisere ryggen.

Jeg vet ikke om du har vært hos fysioterapeut , og hva f sier, men det kan godt trenkes at trening hjelper deg, og at det er din kur for rygg og nakke.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

sambo har ikke ymptet frempå om sex ellr annen kos på en stund, og jeg blir gal!!

er ikke nødvendigvis at jeg er så sinnsykt kåt (men mye det og) , men jeg vil jo føle meg attraktiv!

Som mann har jeg følt meg ganske uattraktiv når dama aldri tok initiativ selv, men bare forventet at JEG skulle ta initiativ. Slikt kan det fort bli en vond sirkel av.

Gjest gjesten
Skrevet

Som mann har jeg følt meg ganske uattraktiv når dama aldri tok initiativ selv, men bare forventet at JEG skulle ta initiativ. Slikt kan det fort bli en vond sirkel av.

joda jeg ser den, men jeg har tatt initiativet en hel del ganger nå, og jeg blir gaaal.. nå gikk han og la seg, var trøtt og jeg forstår det. fyren har i lang tid strevd med og komme seg opp om morgenen, og har etablert seg en god døgnrytme de siste ukene, men likevel, trodde nå vi skulle gi hverandre det vi har behov for. som sagt, om han våkner midt på natta og vil ha sex (som forøvrig er lenge siden) så får han det, selv om jeg gjerne skal ha tidlig vakt klokka 5 om natta, og han vil ha det klokka 4 - jeg stiller opp. men om jeg spør når han er trøtt, nei da er det ikke noe og få. jeg vil ikke ha det sånn, men jeg vil ha ham, om dere forstår.. et liv med ham vil jeg ha, og jeg vil finne utav denne delen av forholdet vårt slik at vi kan ha det sånn som vi hadde det igjen. Jeg ble nesten litt fornermet da han gikk og la seg nå, fornermet og lei meg (uten at jeg gav ham uttrykk for det) men når jeg hinter frempå, men ikke får noenting.. :'( det verste er at i søvne så blir han kåt hver natt men han våkner ikke opp og gjør noe med det liksom, han bare ligger der med ''the thing'' hard som bare det. tenk at den kunne jeg fått inni meg liksom, men nei..neivel :(

Skrevet

joda jeg ser den, men jeg har tatt initiativet en hel del ganger nå, og jeg blir gaaal.. nå gikk han og la seg, var trøtt og jeg forstår det. fyren har i lang tid strevd med og komme seg opp om morgenen, og har etablert seg en god døgnrytme de siste ukene, men likevel, trodde nå vi skulle gi hverandre det vi har behov for. som sagt, om han våkner midt på natta og vil ha sex (som forøvrig er lenge siden) så får han det, selv om jeg gjerne skal ha tidlig vakt klokka 5 om natta, og han vil ha det klokka 4 - jeg stiller opp. men om jeg spør når han er trøtt, nei da er det ikke noe og få. jeg vil ikke ha det sånn, men jeg vil ha ham, om dere forstår.. et liv med ham vil jeg ha, og jeg vil finne utav denne delen av forholdet vårt slik at vi kan ha det sånn som vi hadde det igjen. Jeg ble nesten litt fornermet da han gikk og la seg nå, fornermet og lei meg (uten at jeg gav ham uttrykk for det) men når jeg hinter frempå, men ikke får noenting.. :'( det verste er at i søvne så blir han kåt hver natt men han våkner ikke opp og gjør noe med det liksom, han bare ligger der med ''the thing'' hard som bare det. tenk at den kunne jeg fått inni meg liksom, men nei..neivel :(

Det kan være lurt på å prøve å finne ut om det er en midlertidig greie det her eller om det er en generell ulikhet dere har.

Det er forøvrig veldig ødeleggende også for den som ikke har like mye lyst å føle på presset fra den andre, og kan fort bare virke utrolig selvforsterkende. Sex er ikke noe man gir fordi den andre vil, man gir hverandre i en gjensidig forening. Jeg synes du kan ta enprat om det, men så må du på en måte la det ligge. og være tålmodig og se hvor det bærer over en tid. Dersom det på sikt ser ut til at dere har helt ulike behov, så må du nesten heller vurdere om dere faktisk passer sammen. Seksuell kompatibilitet er en viktig faktor i et forhold det også.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Spørr du han??

Hvorfor ikke bare begynne å stryke på han og kose med pikken da. Smake litt på den osv.. Avviser han deg da og??

Eller spørr du han bare om dere skal ha sex?

Vil tro han blir mer opphisset av at du bare prøver deg selv på han og tar for deg :)

Skrevet

Av at jeg sier at jeg ikke har samme problem, tror jeg ikke vil hjelpe.

Men jeg kan fortelle deg hva vi gjør for å havne i sengen sammen;

vel, vi kyssert og fortsetter med det til en av oss skjønner at vi vil ha noe mere så får vi enten et "ja" eller et "nei".

Blir som oftest "ja" på oss, i og med at vi er veldig unge og jeg er kåt ganske ofte.

Snakk med han om det fortsetter.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Før jeg ble sammen med typen min sa han at han ikke var så opptatt av sex egentlig, at det er noe han ikke tenker så mye på og at han orker sex ca maks tre ganger i uka. Han er den første jeg har hatt sex med, så sex var jo noe nytt for meg da vi gikk inn i et forhold. Merker nå at vi har litt ulike behov på det området. Jeg kunne godt hatt sex hver eneste dag (lysten er der), men klarer meg selvfølgelig med mindre. Han orker ikke sex dersom han er trøtt, som gjerne er om kvelden. Derfor har vi ofte sex om morgenen eller andre tider på døgnet. Sjelden han vil legge seg tidlig for å ha sex, men er ikke umulig heldigvis. Har ikke opplevd å bli direkte avlyst noen gang, men kan tenke meg det er kjipt, hvertfall hvis det skjer ofte. Forstår deg veldig godt og håper dere finner ut av det. Kommunikasjon er alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...