Gå til innhold

Hvordan føles det å ha sex for en kvinne?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har ofte lurt på hvordan det føles for en kvinne å ha sex. Tenker da mye på selve penetreringen.

Er kanskje en umulig oppgave å beskrive, men jeg spør allikevel.

Hvordan føles det hvis en mann holder penisen sin utenfor deg og terger deg før han entrer deg. Hva føler du da? Blir du desperat etter å fylles opp? :)

Hvordan føles det når han entrer deg?

Er sex en større nytelse for kvinner enn menn? Har av og til dette inntrykket.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Varierer nok veldig. Har "oversensitivt" g-punkt, så for å være ærlig blir jeg helt borte i veldig sterke følelser nesten med en gang. Greit for meg, kjipt for fyren.

Skrevet

Varierer litt ut ifra størrelsen vil jeg si da. Kjipt å høre sikkert, men sant. Og så vil jeg si det varierer fra gang til gang. Noen ganger er man jo kåtere og da glir den jo lettere inn :sjenert: Andre ganger er det utrolig trangt. Det er da jeg synes det er best :gjeiper:

Skrevet

Det føles veldig, veldig deilig. Selv har jeg alltid lurt på hvordan det er å bli sugd, for en mann. Jeg misunner kjæresten min som blir sugd av meg :ler: Ser utrolig godt ut. Derfor er det jo så tennende å suge han før vi starter med resten av sexen. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Spennende tråd! Få høre mer! ;)

Teriyaki: Kjæresten din er heldig :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er dere gamle nok til å være inne på dette forumet? Skulle ikke dere ha vært i senga for lenge siden?

Skrevet

Er dere gamle nok til å være inne på dette forumet? Skulle ikke dere ha vært i senga for lenge siden?

Ser ikke helt logikken i dette innlegget? Det er da helt naturlig å være litt nyskjerrig på hvordan det føles å ha sex for det motsatte skjønn.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det føles veldig forskjellig fra gang til gang og fra partner til partner. Hvis man er veldig kåt fra før eller tenner veldig på partneren er det jo best. Jeg får en utrolig varm og kåt følelse på klitten og området rundt og i åpningen på vagina når jeg er kåt. Jeg liker penisene som er litt tjukke eller har en "soppform" på hodet- trenger ikke være så lang, det er så utrolig deilig å bli ertet ja. At kuken går bare litt inn og helt ut igjen sakte sakte flere ganger kan gjøre meg helt fra meg av kåthet.

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive penetreringen, men det er bare helt utrolig deilig hvis man er veldig kåt for så å bli penetrert, man vil ha pikken inn der liksom fordi den er så deilig varm og hard og myk på samme tid- (jeg vil tro at det kanskje kan kjennes litt likens som når en mann blir penetrert i baken(?)). Men det er jo noen ganger det ikke er så godt å bli penetrert også, når man kanskje bare vil ha klitoris kos.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette er en veldig gutteego tanke, "hvordan føles det å bli knullet av en mann, av meg!"

Noen ganger er det deilig, andre ganger kjenner jeg ikke så altfor mye og da blir det kjedelig, det er mye psyksik hos meg ihvertfall. Jeg er egentlig ikke så veldig interessert i selve penetreringen, men alt rundt sexen, altså det å ta på hverandre osv.

Skrevet

Dette er en veldig gutteego tanke, "hvordan føles det å bli knullet av en mann, av meg!"

Noen ganger er det deilig, andre ganger kjenner jeg ikke så altfor mye og da blir det kjedelig, det er mye psyksik hos meg ihvertfall. Jeg er egentlig ikke så veldig interessert i selve penetreringen, men alt rundt sexen, altså det å ta på hverandre osv.

Jepp, forspill og lidenskap er minst like viktig som penetrering og orgasme. Men jeg ville i grunn aldri vært foruten noen av delene. :) Sex er jo mye mer enn penetrerng, men den er jammen meg viktig den og! :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Følelser og generelt hele samspillet mellom partnerene er selvsagt det viktigste. Mye er psykologisk.

Hvis ikke hadde alle kvinner vært fornøyd med en dildo og alle menn fornøyd med en lommemus ;)

Men fortell gjerne mer her kvinner. Liker det jeg har lest hittil :)

Sum summarum, tror jeg kvinner "føler" mye mer i kjønnet sitt enn hva menn gjør. Kvinner er tross alt de med et organ som kun har seksuell nytelse som formål (klitoris). ;)

Dessuten har kvinner mulighet for flere typer orgasmer enn menn. Mao, et større register.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...