Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg trenger en øyeskyggebase eller noe annet som får den til å sitte fint. Har ikke tid til å kjøpe via nettbutikk før jeg reiser på langtidsferie på Kypros i sommer. Hvilke er bra og billige merker i vanlige butikker?
Stellia Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Hvis du har MAC i nærheten, vil jeg anbefale øyeskyggeprimeren.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Takk for tips, Stellia. Vet ikke om MAC selges i nærheten men det må jeg finne ut. 4 ord til deg: Urban Decay Primer Potion Hvor får man kjøpt den, unntatt på nett? Har bodyshop, make up store, eller kanskje til og med H&M eller Cubus noe brukbart?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 MAC selges bare i Oslo, så jeg da jeg googlet... Dermed ikke i nærheten av meg:s Bor på et lite sted, men kan ta en tur til nærmeste by hvis jeg får tips om noe som ikke selges her:p
Djungelvrål Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 (endret) Bruker ansiktsprimeren fra gosh på øynene med litt foundation oppå, funker som fy. Endret 27. april 2010 av Vinnie
Beauté Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Jeg vet ikke unnatt på nett. Men har fire produkter av Urban Decay og er fornøyd. Takk for tips, Stellia. Vet ikke om MAC selges i nærheten men det må jeg finne ut. Hvor får man kjøpt den, unntatt på nett? Har bodyshop, make up store, eller kanskje til og med H&M eller Cubus noe brukbart?
vesla86 Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 Urban Decay finnes vel ikke i Norge, så da må man på nett. Jeg er ganske fornøyd med Lumene sin, har kjøpt den på Lindex og tror de har den på noen Parfymelle også. Nå skal det sies at det er den eneste primeren jeg har prøvd, så aner ikke hvor god den er i forhold til de som er hyppigst nevnt, men den får absolutt skyggene til å holde leeenge! Ellers har jeg sett mange som liker Artdeco sin, tror den selges på Esthetique
Gjest gloria Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 MAC selges bare i Oslo, så jeg da jeg googlet... Dermed ikke i nærheten av meg:s Bor på et lite sted, men kan ta en tur til nærmeste by hvis jeg får tips om noe som ikke selges her:p mac finnes også i bergen,sandnes/stavanger .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå