Gå til innhold

Øyenskygge- som sitter pent

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en øyeskyggebase eller noe annet som får den til å sitte fint. Har ikke tid til å kjøpe via nettbutikk før jeg reiser på langtidsferie på Kypros i sommer. Hvilke er bra og billige merker i vanlige butikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har MAC i nærheten, vil jeg anbefale øyeskyggeprimeren.

Skrevet

4 ord til deg: Urban Decay Primer Potion ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, Stellia. Vet ikke om MAC selges i nærheten men det må jeg finne ut.

4 ord til deg: Urban Decay Primer Potion ;)

Hvor får man kjøpt den, unntatt på nett?

Har bodyshop, make up store, eller kanskje til og med H&M eller Cubus noe brukbart?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

MAC selges bare i Oslo, så jeg da jeg googlet... Dermed ikke i nærheten av meg:s Bor på et lite sted, men kan ta en tur til nærmeste by hvis jeg får tips om noe som ikke selges her:p

Skrevet (endret)

Bruker ansiktsprimeren fra gosh på øynene med litt foundation oppå, funker som fy. :jepp:

Endret av Vinnie
Skrevet

Jeg vet ikke unnatt på nett. Men har fire produkter av Urban Decay og er fornøyd. :)

Takk for tips, Stellia. Vet ikke om MAC selges i nærheten men det må jeg finne ut.

Hvor får man kjøpt den, unntatt på nett?

Har bodyshop, make up store, eller kanskje til og med H&M eller Cubus noe brukbart?

Skrevet

Urban Decay finnes vel ikke i Norge, så da må man på nett. Jeg er ganske fornøyd med Lumene sin, har kjøpt den på Lindex og tror de har den på noen Parfymelle også. Nå skal det sies at det er den eneste primeren jeg har prøvd, så aner ikke hvor god den er i forhold til de som er hyppigst nevnt, men den får absolutt skyggene til å holde leeenge! Ellers har jeg sett mange som liker Artdeco sin, tror den selges på Esthetique :)

Gjest gloria
Skrevet

MAC selges bare i Oslo, så jeg da jeg googlet... Dermed ikke i nærheten av meg:s Bor på et lite sted, men kan ta en tur til nærmeste by hvis jeg får tips om noe som ikke selges her:p

mac finnes også i bergen,sandnes/stavanger .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...