o..o Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg gikk på nattdate i dag tidlig, sånn lunsjdate Det var hyggelig, men ikke noe mer. JEg forklarte hva jeg følte via mail og følte meg ganske høflig. Men jeg har ikke fått svar. Ellers så svarer han ofte etter noen minutter. Burde jeg sende en melding til? Tror dere han ble veldig lei seg?
Facepainter Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Jeg gikk på nattdate i dag tidlig, sånn lunsjdate Det var hyggelig, men ikke noe mer. JEg forklarte hva jeg følte via mail og følte meg ganske høflig. Men jeg har ikke fått svar. Ellers så svarer han ofte etter noen minutter. Burde jeg sende en melding til? Tror dere han ble veldig lei seg? Tror ikke en melding til fra deg vil gjøre noen forskjell fra eller til egentlig. Hvis han vil svare så svarer han nok. Kanskje det er tilfeldig at han ikke har svart.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Hvis du sier at det ikke var noe med, så er det vel ikke noen vits i at han svarer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå