Gå til innhold

Skadet på butikk

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde i dag en voksen dame som ble skadet på en dagligvare butikk i dag. Hun skulle pante flasker og kastet denne plastposen i slike metall-luker som er på veggen ved siden av disse panteautomatene. I dèt hun hadde hånden inni luka,klappet dette "lokket" ned,traff ene fingeren hennes og hun skjærte omtrent av tuppen av langfingeren sin. Betjeningen fikk panikk og måtte rope på noen andre som jobbet der for å få på plaster og bandasje.

Resultatet ble sjokk, 7 sting, antibiotika og en liten egenandel. Hvorofr i ALLE DAGER har de slike luker for å kaste plast i, de har satt opp advarsel også om at vi må passe fingrene.Tenk om barn skader seg da!?

Hvordan i all verden skal man håndtere dette egentlig? Jeg vurderer og få henne til å ringe til distrikts ansvarlig eller regionssjef for denne butikken og klage. Hjelper det? Erstatning?

Tips? Det må da gå an å få fjernet disse skumle lukene?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er selv ikke så begeistret for disse lukene og det har undret meg at det ikke har vært flere skader i forbindelse med disse.

Det beste ville vært å sveise igjen luken og sette frem posekasser, søppelkasser som man kan kaste posene i.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde dette vært i USA, så hadde butikkkjeden måttet punge ut stort, virkelig stort. Her i Norge har vi heldigvis ikke samme lovgivning, men er enig med TS at dette må ikke skje igjen, butikkansvalige må få ordnet dette, fjernet luka, hva nå enn som må skje.

Om det vil være mulighet for erstatning, tror jeg det må kontaktes advokat for å høre. Er forresten gratis å kontakte jussformidlingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...