Gå til innhold

PC uten bilder. Hmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig mistst alle bildene som skal dukke opp når jeg f.eks. leser nettavisene.

Jeg fikk bilder på VG, men ikke på DB eller nettavisen.

Jeg "ser" heller ikke forskjellige "merker/ikoner" på disse sidene ("starte nytt tema" "KG logo" på startsiden osv. Teksten kommer fram når jeg har musa over der det skal stå, men jeg ser ingen ting. Hva kan ha skjedd? Jeg fikk ny brannmur i går. Er det noen instillinger jeg må gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kjem an på kva brannmur du har, kva du må gjera. (Eg har Norton, og skrudde av Privacy)

Kva som skjer: Brannmuren hindrar nettlesaren i å senda ut References headeren, som fortel kva side du kjem i frå. Denne er ofte brukt rundtom, bl.a. for å hindra at kven som helst kan lenka til bileta deira og stele bandbreidde. Det dumme er at ved å sperre denne informasjonen i å bli sendt frå deg, så seier serveren "du er ikkje på mine sider, så du får ikkje sjå bileta."

Sånne Privacy-innstillingar kan kanskje hindra cookies òg, og dei er brukte ein del for å sjekka innloggingar osv. (Berre som eit lite hint om det er nokre som lurar på kvifor dei stadig vert logga av her og der...)

Skrevet

av-og-til funker det å starte PCen på nytt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...