Sasha Sasha Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 (endret) Hei jeg skal hente en pakke på postkontoret som er på en matbutikk. Noen som vet hvor lang tid en har på å hente pakken før den blir sendt tilbake, etter en har fått en sms om at pakken har kommet? Blir glad for svar Endret 27. april 2010 av Ida Eirin
Skravla Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Vet ikke, men Posten AS har 14 dager hentefrist. Så om det er post i butikk så regner jeg med at det er noe tilsvarende.
Sasha Sasha Skrevet 27. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2010 (endret) Takk for svar:) Ringte butikken og fikk faktisk endelig svar. Pakken ligger der i 14 dager. Hvis en ikke henter den da pleier en å få et varsel til og så kan pakken ligge der enda ei uke.. Men jeg skal nok klare og få hentett pakken før det har gått 14 dager:). Var bare jeg som ble stressa da jeg så jeg hadde fått sms på min gamle mobil.. Endret 27. april 2010 av Ida Eirin
LukaFrost Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Duplikat med påminnelse blir sendt ut etter en uke, ikke etter 14 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå