Gå til innhold

Strømper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge på strømpene hadde eller skal du ha?

Skal du ha strømper eller stay ups/hofteholder?

Kjolen min er kritthvit så jeg lurer på om tynne hvite eller hudfarget strømper passer best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper jeg ender opp med vanlig truse og stoppeløs bh,

samt vanlig hudfarget strømpebukse.

Skrevet

Jeg hadde helt hvite strømper da jeg giftet meg. Synes dette passer best til hvitt undertøy og til den hvite brudekjolen.

Skrevet

Jeg skal ha hvite stay ups, med hofteholder, samt korsett.

Skrevet

Ender nok opp med vanlig truse og stroppeløs bh jeg også.

Kommer til å bruke hudfarget strømpebukse.

Har litt dårlig erfaring med stay ups.....ups der løsnet festet opp til korsettet...AU!! :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde hvite stay-ups, truse og korsett.

Denne korsetten: Carnival

Men jeg tok av strømpebåndene ettersom stay-ups strømper holder seg opp selv.

Skrevet

Skal ha Torsolette, men har tatt av strømpebåndene slik at jeg skal ha stayups. Fargen er offwhite på strømpene, fordi jeg vil ikke ha helt hvite strømper.

Hadde i utgangspunktet bestemt meg for å ha hudfargede strømper, men det ble ikke pent da jeg prøvde hele stasen med undertøy og sko..

Fant offwhite strømper på Åhlehns i Sverige.

Skrevet

Man ser ikke lett likhvit/lyseblå ut på bena av hvite strømper da...?

Mener jeg hørte det en gang. Skal prøve med både hvite og brune og se hvordan det blir. Men det blir helt sikkert stay-ups, kan ikke fordra strømpebukser....

Skrevet

Jeg tror det skal være kommet noen nye strømper/stay-ups som er husdfargede med hvit blonde. da får man brune ben og den hvite kanten som blir pent mot hvitt undertøy. Vet dessverre ikke hvor man får tak i disse enda...

Skrevet

Jeg skal ha torselett med hvite eller offwhite strømper og strømpeholdere :)

Men har ikke bestemt meg for om torselettet skal være med eller uten skulderbånd.

Skal jeg ha med bånd må jeg sy dem litt fast i kjolen for at de ikke skal synes og skal jeg ikke ha det vil jeg helt sikkert gå å heise opp "stasen" fordi jeg føler alt ramler av :oops:

Skrevet

Har ikke helt bestemt meg for fargen enda, men det blir nok stay-ups og korsett/torselette :)

Skrevet

Jeg hadde off-white stay-ups, truse og stroppeløs bh. Strømpene hang fint oppe hele dagen...

Jeg hadde åpne sko/sandaler, og syntes da det var penest at strømpene var samme farge som kjole/sko - stakk seg litt for mye ut med brune strømper.

Fikk kjøpt mine på strømpesalongen (?) i Bergen - de var behagelige, sterke og pene... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...