Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere syntes om at datteren deres på rundt 13 år hadde starta en blogg?synes jeg ser dette overalt for tiden, masse ungjenter som har blogger. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde tenkt om det.synes kanskje det er litt for ungt å drive og eksponere seg på nettet når de er så unge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva som skrives i bloggen. Hvis den ikke er for utleverende er det vel greit.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Varierer. En del trettenåringer er modne, og vil fint klare alt med bloggen selv. Ofte er det likevel ikke grunn for bekymring med mindre modne tenåringer heller, da mange slike blogger handler om frokosten, den kjipe læreren som gir ut for mye lekser og fotballtreningen. :fnise:

Skrevet

Jeg hadde tatt en god prat med jenten om nettsikkerhet og privatliv. Dessuten hadde jeg sagt ifra at jeg kom til å lese bloggen, og forbeholdt meg retten til å sensurere hvis jeg syntes den ble for utleverende. Utover det så kan det komme mye god skrivetrening ut av dette.

Skrevet

Jeg er tante til en sånn, og jeg er visst litt kjip tante siden jeg viser at jeg leser, ved å kommentere. Men hun har bare godt å bli påminnet at det er ikke hemmelig, det hun skriver der. Så funker kanskje selvsensuren bedre.

Skrevet

Jeg husker søsteren til eksen min bgynte å blogge da hun var 13, men hun skrev aldri noe personlig. Men hun har alltid vært for moden til å være tretten:)

Skrevet

Jeg hadde tatt en god prat med jenten om nettsikkerhet og privatliv. Dessuten hadde jeg sagt ifra at jeg kom til å lese bloggen, og forbeholdt meg retten til å sensurere hvis jeg syntes den ble for utleverende. Utover det så kan det komme mye god skrivetrening ut av dette.

jeg må bare si meg enig i denne... passe på at ungen ikke utleverer seg selv, men ellers la henne utfolde seg, det er jo skikkeli skrivetrening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...