Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hei! Jeg fikk for 6 mnd siden et brudd i ryggraden som har tatt lang tid for å leges, og det gjør så vondt at jeg må sette meg ned om jeg gjør ulike bevegelser. Har studert dette året, men skal jobbe neste år for å tjene penger. Det jeg begynner å lure på er om ryggen kommer til å tåle å stå på jobb 8-9 timer hver dag. Som student har jeg vært veldig stillesittende, og kjører bil i tillegg, så kjenner ikke så mye på hvordan ryggen ville vært i jobbsammenheng. Er altså snakk om butikkjobb dette. Er absolutt ikke en som prøver å snike til seg trygd (?) eller noe sånt, men husleien der jeg har fått meg ny leilighet krever at jeg må jobbe for å finansiere det. Skaden gikk på forsikringen, og har fått dekket fysioterapi. Så spørsmålet mitt er hva jeg skal gjøre dersom jeg begynner i jobb nå og finner ut at det ikke fungerer..?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Skulle tro du havner i NAV systemet da.
Britt Banditt Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Kan du ikke bare finne en annen type jobb? Kontorjobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå