Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Mannen kommer hjem fra jobbreise i morgen, og jeg lurer på om jeg skal ønske meg noe fra taxfree-en Hvilke tre ting ville du ønsket deg i en slik situasjon og hvorfor? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg synes det hadde vært artig å prøve noe nytt men så har jeg så lite fantasi Det er forresten Gardermoen det er snakk om
~Maja~ Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 (endret) Hm. Jeg ville ønsket meg følgende: - Helena Rubinstein Force C Premium øyekrem - MAC Fix + - Armani She parfyme Nå ble jeg usikker på om de har MAC på tax free når man ankommer flyplassen og ikke bare når man skal utenlands. :klø: Endret 28. april 2010 av ~Maja~
Wonders Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 L'Occitane alomnd oil og håndkrem, samt sminke fra Clinique og neilelakk fra Dior-travelpac.
mari4ever Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 heldig du er:) jeg ville valgt: Estee lauder daywear plus tinted moistruiser Stella Mccartney parfymen Stella Lancomè makeup- Mascara,eyeliner, pudderfoundation eller øyenskyggepallett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå