Quirky Skrevet 27. april 2010 #1 Del Skrevet 27. april 2010 Det har vært flere tråder her inne som omhandler Motedronningen.com- folk som ikke har fått det de har bestilt, ikke får kontakt med nettbutikken etc. Har noen faktisk hørt noe, fått noe, NOE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie19 Skrevet 5. mai 2010 #2 Del Skrevet 5. mai 2010 Det har vært flere tråder her inne som omhandler Motedronningen.com- folk som ikke har fått det de har bestilt, ikke får kontakt med nettbutikken etc. Har noen faktisk hørt noe, fått noe, NOE? Eg bestilte eit par sko der, og det gjekk ein heil månad utan at dei dukka opp i postkassa. Sendte mail og spurte kvifor dei ikkje var blitt sendt, og fekk svar etter ei veke at dei plutseleg var blitt utselde for dei skoa. Makan! Hadde sikkert aldri fått beskjed om dette om eg ikkje hadde sendt mail. Forlangte sjølvsagt pengane tilbake, men fekk aldri svar der heller. Måtte sende fem mail før eg fekk svar at dei skulle sette dei over. Pengane kom ikkje på konto før nesten to veker seinare. Grusom service spør du meg. Synd, for dei har mykje fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEmilia Skrevet 5. mai 2010 #3 Del Skrevet 5. mai 2010 jeg har hørt mange som har fått klærne sine derfra, ofte har det bare gått noen dager.. men jeg har ikke bestilt noe selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå