Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Kjæresten min har fått brev fra en italiensk enke. Hun skriver på engelsk i brevet at mannen hennes etterlot seg 40millioner euro og at han drev en "private Practis". Før han døde hadde de lovet hverandre å hjelpe barn og unge med fysiske hemmelser eller som sliter økonomisk. Dermed ville de hjelpe han med noen tusen. Han fikk nummeret til en advokat. Er dette bare svindel?
Lykkelitenen Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 høres det for godt ut til å være sant, så er det akkurat det det er bruk hodet og kast brevet...
Gjest navnelapp Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Eg likar ikkje å gjenta meg sjølv, men no må eg det. Når noko høyrest ut til å vere for godt til å vere sant er det som regel det.
Stor&Sterk Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Eg likar ikkje å gjenta meg sjølv, men no må eg det. Når noko høyrest ut til å vere for godt til å vere sant er det som regel det. Det er ihvertfall ikke " for sant til å være godt"...(JON&G)
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Sliter samboeren din med problemer som tilsier at han skulle få støtte fra en stiftelse? Hvilke foreninger er han i så fall tilknyttet (pga lidelsen sin)? Han kan jo drøfte saken enten med noen i støtteforeningen sin, eller med legen. Er han en normal fyr med økonomiske problemer pga hang til gambling/generelt høyt forbruk, sier det seg selv at dette ikke er mer å kaste bort tiden på. Stakkars fattige nordmann? Don’t think so.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå