Gå til innhold

Playdate? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har etter mye venting og lengting fått meg en liten jente. Hun er en pomeranian på 10 uker, og jeg lurer veldig på om det er noen som bor i Lillehammer eller Oslo som kunne vært interessert i en playdate? (studerer i Lillehammer, men er mye i Oslo, og flytter dit 1 juni)

Det er viktig og bra for de å sosialisere, samtidig som det hadde vært greit å få ut litt av all energien ;)

Er også greit å få litt hjelp og input fra hverandre. Spesielt for meg som er ny på dette med valp og trenger litt input på hva jeg skal gjøre og at man gjør det riktig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*dytt dytt dytt*

Endret av bonafide
Skrevet

*dytt dytt igjen*

...i tilfelle noen ikke har sett den :)

Skrevet

hva med å ta kontakt med hundeklubber som har valpekurs? eller miniatyrhundklubben og høre om de arrangerer treff?

på hunden.no's sider er det ofte meldinger om at det arrangeres loka treff.

Skrevet

Jeg har sjekket og er innom der ganske ofte. Problemet er bare at det ikke er valpetreff her i Lillehammer, og jeg blir ikke å være i oslo før i slutten av mnd.. Hadde vært så koselig å sett tulla mi løpe litt fritt mens vi bor her også :skya:

Skrevet

Jeg har sjekket og er innom der ganske ofte. Problemet er bare at det ikke er valpetreff her i Lillehammer, og jeg blir ikke å være i oslo før i slutten av mnd.. Hadde vært så koselig å sett tulla mi løpe litt fritt mens vi bor her også :skya:

du kan jo legge ut opplysninger og arrangere et treff selv på hunden da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...