Gå til innhold

Pressang til jente på 3 år:)

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

HV aer det som engasjerer barn på 3 år? Det er en jente og jeg vet at alle er forskjellige, men trenger litt inspiasjon og forslag for jeg vil gjerne vite hva dere med barn på den alderen har opplevd er kjekt å drive med:) Helst noe som de ikke blir lei så veldig fort:) Skal kjøpe en pressang, men er ikke sikker på hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HV aer det som engasjerer barn på 3 år? Det er en jente og jeg vet at alle er forskjellige, men trenger litt inspiasjon og forslag for jeg vil gjerne vite hva dere med barn på den alderen har opplevd er kjekt å drive med:) Helst noe som de ikke blir lei så veldig fort:) Skal kjøpe en pressang, men er ikke sikker på hva?

Her hos oss er hvertfall alt som innebærer prinsesser eller hello kitty en innertier. nå vet jeg ikke hvilken prisklasse du har tenkt, men jeg kan jo nevne litt forskjellige forslag som er populært hos mine jenter, eller som jeg vet de ønsker seg.

Hva med et prinsesseleketelt (eller annet telt) som kan brukes både ute og inne?

Smykkeperler til å lage egne smykker av, utkledningskjoler, toalettveske med egen lipgloss/lyspyl, hoppetau, sparkesykkel, veske. bøker,

trampoline (men da er man jo oppi en veldig høy prisklasse), modeler kitt, lekekjøkkenutstyr,

Ja, det var hvertfall noe. Bare spør om det er noe konkret du har tenkt på som du lurer på om passer til alderen:-)

Skrevet

Hello Kitty- eller prinsesseting har jeg også hatt enorm suksess med som gave til små prinsesser. Lekebutikker og en del bokhandlere har slike saker i ulike prisklasser. Jo mere rosa, jo bedre for enkelte ;)

Til mer politisk korrekte familier har jeg kjøpt kjønnsnøytrale leker som deler til Brio-tog og Duplo eller Lego tilpasset aldersgruppen. Dette er kvalitetsleker som varer i årevis og som gir mange variasjonsmuligheter.

Skrevet

Min 3 åring er veldig glad i koppestellet sitt også har hun sånn lekemat i tre som er veldig morsomt. Ellers er min 3 åring veldig glad i bøker.

Skrevet

Tegnesaker er også kult i den alderen. Det finnes bl.a. tusjer som kan vaskes vekk igjen om det kommer utenfor arket. Eller fargestifter.

Det går f.eks. an å kjøpe en Hello Kitty tegnebok, og farger til.

Ellers virker det som om de fleste 3-åringer liker å "lage mat".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...