Chan Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg kunne tenke meg å lære litt mer om løpeteknikk - jeg bare løper, uten mål og mening om hvorvidt det er "smart" trening. Er det noen her inne som kan komme med noen generelle tips som kan være lurt å huske på, eller som har linker videre?
stjernekyss Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 De har noen bra programmer på loplabbet.no. Går over 12 uker eller noe sånt, og så har de et viderekommende program etter det. Noe å henge fingrene i om ikke annet
Chan Skrevet 27. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2010 Jeg tenker på teknikk - altså hvordan man løper - ikke treningsprogrammer.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Jeg tenker på teknikk - altså hvordan man løper - ikke treningsprogrammer. Da lurer vi på det samme. Jeg fikk øre fra en mann jeg trente med langs stranden en gang at jeg burde løpe mer med tyngde på fremfoten (og ikke tyngde på hele!) "som om du løp i trappene", mente han. Men det er litt slitsomt å tenke på det hele tiden. Andre tips?
Yogamann Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Kjøp boken chi running. Ellers kan de sikkert tipse deg om ting på løplabbet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå