EllaCassandra Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg skal kjøpe meg digitalkamera, men aner ikke hva som er bra? Blir til normalt bruk, som ferieturer, sammenkomster o.l Kriteriene er: Stor og god skjerm Bildestabilisator Gjerne div effekter, som retusjering, makeup o.l Gjerne rosa farge Pris fra 500-(absolutt maks) 1500kr Kom gjerne med tips, for dette var ikke lett. På forhånd takk
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:2334929 Et MEGET bra kamera for prisen. Har alt du ønsker deg, unntatt rosafargen. En veldig god skjerm (særlig i solskinn, har antirefleksbelegg, akkurat som gode briller), god bildestabilisator, flotte redigeringsmuligheter. "Røde øyne" korrigerer kameraet helautomatisk. I tillegg har det svært god autofokus og en flott "blunkefunksjon" som tar to bilder i rask rekkefølge slik at du unngår personer som blunker. Merket er heller ikke akkurat kjent for dårlig optikk i linsene. Firmaet jeg har linket til kan jeg anbefale på det varmeste. Har kjøpt et par ganger her og opplevd flott service.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå