factory girl Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg har akkurat gått inn i et forhold til en mann jeg har blitt kjent via nettet, vi har prates sammen i noen måneder og hadde en kjempefin kjemi og bestemte oss for å møtes, vi føler vi er like på mange områder og har felles drømmer. Det har gått litt fort, og alt før vi traff hverandre anså vi oss som kjærster. Vi har vært åpen om dette til famlier/venner og har bestemt oss for at dette skal funke. Vi møttes første gang denne helgen, det var fantastisk å møte ham. Han var mye bedre enn jeg trodde han ville være, men jeg følte meg så nervøs mens han så avslappet og jeg ble skuffet over meg selv siden jeg har gitt intrykk at jeg er ganske sikker på meg selv. Men nå tror jeg han fikk et annet bilde av meg enn det jeg ville.. Og jeg klarer ikke å slutte å tenke på dette.. Vi hadde det kjempefint sammen, og bodde sammen på hotell, gikk ut å spiste, han hilste på noen venner av meg, det var romantisk og vi kunne ikke skille oss i fem minutter... Men likevel føler jeg noe er annerledes nå, jeg vet ikke om det er min egen usikkerhet som gjør at jeg leter etter feil nå.. Eller om det faktisk er noe som ikke stemmer her.. Jeg er så forelsket, vi skal møtes igjen om 3 uker og vi har lagt opp framtiden alt. Jeg har vært singel ganske lenge, og er redd for å bli såret osv. Prøver å stole på ham 100% men leter etter feil/ liker han meg virkelig? Jeg har spurt ham og han bekrefter bare hele tiden at han er veldig forelsket i meg. Idag fikk jeg så dårlig magefølelse at jeg vurderte å bare glemme alt dette, føles som jeg klarer ikke å styre disse tankene... Er det noe i veien med meg??? Vet dette ble langt, men håper noen vil svare:) Hilsen en som sitter med dårlig magefølelse men ikke helt sikker på hvorfor...
juicyfruity Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Tror det er helt normalt at du får disse følelsene uten at du skal beskymre deg. Også av den grunn at dere nå plutselig har møtt hverandre og alt har blitt så virkelig. Det er også lett å danne seg bilder online om hvordan man selv er, og være litt mer selvsikker enn det man kanskje er. Er helt normalt.. Jeg synes du skal ta det HELT med ro og KOSE DEG og nytte dette..du er heldig!
Coxy Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Jeg er helt enig med juicyfruity, jeg tror dette er helt normalt, og at det kommer av den tidligere internettkommunikasjonen, - og at dere nå har møttes. Man vet jo aldri med 100% sikkerhet hvordan den personen man snakker med over nett er. Underbevisstheten din er kanskje redd for at dette ikke er så bra som det virker, også ender du opp med å lete etter feil for å få skuffelsen overstått. I kjærlighet handler det rett og slett om å sjanse, og da KAN man jo bli skuffet og såret. Trøsten er at uansett så går det over en dag. Men, du skal virkelig bare nyyyyyte dette! Vær forelsket og kos deg! Kanskje er dette den du skal dele resten av livet ditt med?
factory girl Skrevet 27. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2010 Jeg er helt enig med juicyfruity, jeg tror dette er helt normalt, og at det kommer av den tidligere internettkommunikasjonen, - og at dere nå har møttes. Man vet jo aldri med 100% sikkerhet hvordan den personen man snakker med over nett er. Underbevisstheten din er kanskje redd for at dette ikke er så bra som det virker, også ender du opp med å lete etter feil for å få skuffelsen overstått. I kjærlighet handler det rett og slett om å sjanse, og da KAN man jo bli skuffet og såret. Trøsten er at uansett så går det over en dag. Men, du skal virkelig bare nyyyyyte dette! Vær forelsket og kos deg! Kanskje er dette den du skal dele resten av livet ditt med? takk... Jo det er sånne små ting som han sender ikke like mye meldinger som før osv,, han sier det er fordi det føles mer tryggere nå... Men jeg liker ikke å ha det sånn :/ Vi bor jo langt fra hverandre også... ? Ja.. men prøver å tenke positivt:)
-milla j- Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Jeg har det ihvertfall sånn at jeg får en hel haug med dumme tanker og tvil når jeg ikke er med kjæresten min - og når jeg så møter ham igjen så er alt ok og ingenting var slik som jeg fryktet. Vi jenter er vel bare skrudd sammen sånn, har hørt mange si akkurat det samme. Nyt det og vit at mest sannsynlig sier han det han mener uten å pakke det inn - på mannfolks vis. Jo mer du tolker jo mer sjanse er det for at det du tror, ikke er sannheten i det hele tatt. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Hmmm.. Jeg er litt brent på det du driver med akkurat nå jeg.. Nemlig at jeg har bestemt meg (eller vi har bestmt oss) veldig tidlig at dette skal bli oss! Så har det ikke gått. Nå har jeg egentlig bestemt meg for at neste gang skal jeg bruke tid før jeg "bestemmer" meg for noen ting. Jeg tror ikke man kan ta noen beslutning før det har gått en stund og man faktisk ser om ting fungerer. Når man er i en forelskelses fase så hverken tenker man eller ser klart.. Det er når hverdagen kommer og man har opplevd dager, uker mnd sammen at man virkelig får bevist at "denne personen liker jeg" Men ikke vet jeg.. Det jeg vet er at jeg skal stole på magefølelsen min, Den pleier å ha rett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå