Gjest sunshine-t Skrevet 16. september 2003 #1 Skrevet 16. september 2003 jeg har poser under øynene som jeg gjerne vil bli kvitt... og med søvnmanko, så er de blålige.. noen som kan foreslå en god krem eller gele? eller noe annet for den sak skyld..
Gjest Ellisiv Skrevet 17. september 2003 #2 Skrevet 17. september 2003 eller noe annet for den sak skyld.. Søvn! Ellers var det en artikkel forleden på KG-Magasinet om søvnmangel. Kanskje du finner noen tips der hvis du sliter med å sovne.
Gjest sunshine-t Skrevet 17. september 2003 #3 Skrevet 17. september 2003 har prøvd de, men de funker ikke.. :cry:
Gjest Ellisiv Skrevet 17. september 2003 #4 Skrevet 17. september 2003 Ok. Da kan jeg dessverre ikke hjelpe. Øyekremer er ikke min sterke side.
Gjest Étoile Skrevet 17. september 2003 #6 Skrevet 17. september 2003 Esteé Lauder's Uncircle er super på mørke ringer under øynene, tror den skal hjelpe mot poser også, men er ikke sikker. Jeg ville spurt om hjelp på parfymeriet. Total Eye Care fra Dermalogica skal visst også være bra, men har ikke prøvd den selv enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå