Gå til innhold

Nærkontakt mellom studenter på samme studiested


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har nettopp fått meg en kjæreste som jeg studerer sammen med. Møtes litt tilfeldig på skolen i kantine/lesesal/bibliotek.

Vet jo til tider at hverandre er der. Noen ganger har vi sovet sammen, andre ganger ikke. Spørsmålet blir litt hva gjør dere andre når det kommer til det å kysse/klemme/vise hverandre (og andre) at dere er kjærester? da i disse tilfeldige møtene

For oss blir det nesten litt sånn "hei" også smile/se på hverandre. Selv om vi slår av en prat så er vi begge for beskjedne til å avslutte med å kysse på hverandre - spesielt på skolen. Eller i det hele tatt å gi en klem.

Skal sies at det er nytt, men har truffet hverandre jevnt for en lengre periode som kjærester - uten at vi har hatt skolen som knutepunktet (pga praksisstudier for oss begge).

Noen erfaringer? Vil dette komme seinere? Eller er det egentlig unaturlig?

Selv har jeg hatt kjærester tidligere, men aldri så nært på hverdagen min. Når jeg og min nåværende kjæreste møtes på fritiden og er alene viser vi hverandre den "normale" oppmerksomheten. Litt mer beskjedent sammen med andre, men vi er like på dette området.

Vil gjerne høre andres erfaringer med å være kjæreste med medstudenter/kollegaer.

Takker for alle innspill! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi jobber sammen nå, jeg er student og han er ansatt der jeg har praksis.. Vi viser ikke hverandre noe når vi er på "jobb". Vi tar det først når vi er alene sammen i pauser eller så tar vi det på fritiden :)

Det er jo uansett smak og behag. Skole blir kanskje noe annerledes, men det er kanskje heller ikke så dumt å ha litt avstand på skolen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått meg en kjæreste som jeg studerer sammen med. Møtes litt tilfeldig på skolen i kantine/lesesal/bibliotek.

Vet jo til tider at hverandre er der. Noen ganger har vi sovet sammen, andre ganger ikke. Spørsmålet blir litt hva gjør dere andre når det kommer til det å kysse/klemme/vise hverandre (og andre) at dere er kjærester? da i disse tilfeldige møtene

For oss blir det nesten litt sånn "hei" også smile/se på hverandre. Selv om vi slår av en prat så er vi begge for beskjedne til å avslutte med å kysse på hverandre - spesielt på skolen. Eller i det hele tatt å gi en klem.

Skal sies at det er nytt, men har truffet hverandre jevnt for en lengre periode som kjærester - uten at vi har hatt skolen som knutepunktet (pga praksisstudier for oss begge).

Noen erfaringer? Vil dette komme seinere? Eller er det egentlig unaturlig?

Selv har jeg hatt kjærester tidligere, men aldri så nært på hverdagen min. Når jeg og min nåværende kjæreste møtes på fritiden og er alene viser vi hverandre den "normale" oppmerksomheten. Litt mer beskjedent sammen med andre, men vi er like på dette området.

Vil gjerne høre andres erfaringer med å være kjæreste med medstudenter/kollegaer.

Takker for alle innspill! =)

Folk er forskjellige. Det er ikke noe rart at dere er litt beskjedne i starten. Jeg personlig er helt motsatt, selv om jeg også ofte er beskjeden. Er ikke det med kjæresten, og kysser og klemmer nesten som om vi var alene ute :) Kanskje til bry for andre, men jeg enser bare kjæresten min når vi er sammen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi både holder hender, kysser og klemmer hverandre i offentligheten, MEN der det føles naturlig. Jeg er ikke en som liker å kysse og kline foran mange mennesker, men gir gjerne et "ha det-nuss" til kjæresten når han skal på forelesning. Holding av hender gjør vi når vi er sammen, og har ikke tenkt så mye over det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha stresset så mye med det. Ta det litt som det kommer, og gjør det som er naturlig for dere. Ikke bry deg om hva andre gjør og tenker, man blir bare sliten av å tenke slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...