Gå til innhold

graviditetsymptom?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er i 9 DPO og natt til i går våknet jeg og var helt svett. :lur: Ingen mareritt, men "hetetoktene" fortsatte i dag, varm/kald om hverandre (varm = plutselig svett, og "våt" i nakken, kald = fryser, gåsehud). Utorlig irriterende. Har ikke feber, men leste nettopp at dette kunne være et tegn på gravidtitet? Tatt test, men helt blenda hvit (billig tester da..).

Føler meg ikke syk, selv om murringen i under livet og ømheten i korsryggen jobber på! :skratte:

Hadde tørr utflod rett etter EL, men nå begynner den å være en blanding av cremete/sticky (høres veldig delikat ut ja..) :fnise:

Vært tett i nesa/rennende nese i 1 uke (!), selv om det ikke er noe pollen ute, og jeg føler meg ikke forskjølet!

Hjelp..!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er i 9 DPO og natt til i går våknet jeg og var helt svett. :lur: Ingen mareritt, men "hetetoktene" fortsatte i dag, varm/kald om hverandre (varm = plutselig svett, og "våt" i nakken, kald = fryser, gåsehud). Utorlig irriterende. Har ikke feber, men leste nettopp at dette kunne være et tegn på gravidtitet? Tatt test, men helt blenda hvit (billig tester da..).

Føler meg ikke syk, selv om murringen i under livet og ømheten i korsryggen jobber på! :skratte:

Hadde tørr utflod rett etter EL, men nå begynner den å være en blanding av cremete/sticky (høres veldig delikat ut ja..) :fnise:

Vært tett i nesa/rennende nese i 1 uke (!), selv om det ikke er noe pollen ute, og jeg føler meg ikke forskjølet!

Hjelp..!

jeg trodde det var litt tidlig å få utslag på test etter 9 dpo?

Gjest luremegpå
Skrevet

jeg trodde det var litt tidlig å få utslag på test etter 9 dpo?

JEg testet positivt da:) Tror faktisk det var 8 Dpo:)

Gjest luremegpå
Skrevet

TS: Du må nok bare smøre deg med tålmod, og teste freover, symptomer er så forskjellige! Lykke til da:)!!

Jeg testet poitivt på ettermiddagen, bare så det er sagt:)

Skrevet

Noen produserer med hcg enn andre.

Billigtester har ingenting å si, de er like bra som alle andre.

Pollen har forresten kommet, merket det et par uker nå.

Men hvis du er prøver så kan du jo også plutselig få en hel haug med symptomer uten at det nødvendigvis er noe.

Test igjen på ikm, større sjans for et mer nøyaktig svar da.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...